34 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben dit jasje vd H&M maar ze groeit als kool, dus ik lees graag mee!

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteCR

Wij hebben dit jasje vd H&M maar ze groeit als kool, dus ik lees graag ...
Ze groeien echt snel! Welke maat heb je nu?

4 jaar geleden

Deze heb ik, hij is echt heerlijk warm en ook lekker stoer. Vind veel jassen erg duur, voor die 3 hooguit 4 maandjes dat hij hem aan heeft. Deze is echt prima en hartstikke leuk! https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/gewatteerde-babyjas-met-capuchon-2142938/1?categoryId=15766

4 jaar geleden

Reactie op Charellv

Deze heb ik, hij is echt heerlijk warm en ook lekker stoer. Vind veel jasse ...
Zie mijn profielfoto!

4 jaar geleden

Reactie op Charellv

Deze heb ik, hij is echt heerlijk warm en ook lekker stoer. Vind veel jasse ...
Leuk!!

4 jaar geleden

Bij de Primark heb je opt moment ook heel veel warme winterjassen rond de 20,- Ideaal voor de korte tijd dat ze dr in passen.

4 jaar geleden

Ik heb een de Zeeman een lekker warme gekocht. Met wantjes eraan vast. 16,99 euro geloof ik.

4 jaar geleden

Wij hebben voor 17 euro een jasje bij de zeeman gehaald, met wandjes. Nu met black friday heeft de Pr茅natal geloof ik ook veel aanbiedingen. C&A heeft veel jasjes voor zo'n 20 euro. Voor nu maat 74, maat 80 hebben we nog liggen van haar zus (maar nog net te groot/niet hele veilig).

4 jaar geleden

Wij hebben van de h&m een teddyjas waar hij helemaal in kan incl zijn beentjes

4 jaar geleden

Je kan er ook in slapen haha

4 jaar geleden

Weet iemand toevallig waar je beren pakjes kunt kopen? Zie alleen kleinere maten ik zoek 86/92

4 jaar geleden

Volgens mij is het vanaf maat 80 vaak zonder voeten er aan. Bij Lidl zijn ze nu in de aanbieding. Heet dan baby skipak

4 jaar geleden

Ik heb een jas van de H&M op vinted gekocht voor 5 euro.

4 jaar geleden

Ik heb een berenjasje van Vinted. Ik koop vrijwel alles op Vinted. Leuke kleding voor weinig geld 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Poezenfan

Je kan er ook in slapen haha
Haha wat schattig!!

4 jaar geleden

Reactie op Chay-ummi

Ze groeien echt snel! Welke maat heb je nu?
Dit is maatje 68, dus nu weer op zoek naar een jasje waar ze in kan groeien 馃槄.

4 jaar geleden

Hier zijn gewone pakje en een berenpakje over. Een winterjas hadden we ook maar dat zat zo oncomfortabel en was altijd een heel gedoe om aan te doen. Met dit heeft hij en lekker warm en nog steeds beweginsruimte ..

4 jaar geleden

Ik heb een jasje van engel natur 100% wol ik vind het fijne jasjes ze zijn goed rekbaar makkelijk aan en uit te doen niet dik maar wel warm

4 jaar geleden

Engel jasje, lekker warm馃グ