8 Reacties

5 jaar geleden

Geen enkele ervaring mee dus kan je niet helpen maar inderdaad wat een gruwel zijn die pillen.... Ik heb een multivitamine van kruidvat eigen merk en ik schrok me rot toen ik dat potje open maakte... wat een sadistischr grap met alle misselijke vrouwen 😅

5 jaar geleden

Geen ervaring mee aar even de voedingswaarde opgezocht. Je moet er sowieso 3 per dag nemen om aan de dosis te komen. Alleen sommige vitaminen zijn fors gedoseerd. Meer dan 100% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. En dat is voor foliumzuur niet erg, dat moet zelfs. Maar van sommige b vitaminen, ( ik weet even niet meer welke) kun je bij langdurig gebruik van hoge doseringen ook zenuwschade krijgen. Maar bij ook van jodium zit er veel in. Terwijl je als 't goed is ook nog eet erbij. Je neemt zeker niet alles op uit 'n vitamine tablet maar 't is toch 't overwegen waard. Is 'n foliumzuur met vitamine d tabletje dan niet een beter plan als je moeite hebt met grote tabletten? Er is eens een keuringsdienst van waarde aflevering gemaakt over vitamine tabletten. Misschien het kijken waard. Succes met iets vinden wat bij je past.

5 jaar geleden

Ik heb deze eens gekocht om te proberen. Ben er geen grote fan van want zit behoorlijk veel suiker in voor zoeen klein ding. Ik neem er overigens maar 2 per dag want uit voeding haal je ook een deel. Overigens heb ik normaal de kruidvat kauwtabletten multi (geen speciale voor zwangerschap) deze zijn goed af te krijgen!

5 jaar geleden

In de voedingshap app wordt gewaarschuwd voor allerlei vitaminen te nemen Liever pas na overleg met VK

5 jaar geleden

Als het goed is gaat de verloskundige ook bloed afnemen bij je. Bij mij kwamen bijvoorbeeld geen tekorten naar voren dus slik zelf niks bij..

5 jaar geleden

Het is bijvoorbeeld niet goed om teveel vit a binnen te krijgen tijdens zwangerschap Printscreen zwangerhap toegevoegd Heus niet alles is direct gevaarlijk Maar voorzichtig zijn misschien goed

5 jaar geleden

Ik gebruik deze nu een aantal weken en ben heel tevreden! Het is wel wat duurder en ja je moet er 3 nemen. Tot nu toe al 3 kilo afgevallen dus suikers vallen wel mee. Ik ga het volgende week aan de vk vragen of het goed is

4 jaar geleden

Reactie op Carola1988

Ik gebruik deze nu een aantal weken en ben heel tevreden! Het is wel wat du ...
Heb je hier info over gekregen destijds? :)