18 Reacties

5 jaar geleden

Niet harder dan 80db lees ik. Aangezien een handboor machine al meer is dan 85 zou ik het niet doen.

5 jaar geleden

Reactie op cjb1983

Niet harder dan 80db lees ik. Aangezien een handboor machine al meer is dan ...
Oh oké. Dankjewel

5 jaar geleden

😱 ik heb alles in me vorige zwangerschap gedaan ook boren

5 jaar geleden

Ik heb m’n gehele zwangerschap geklust tot nu toe, plinten zagen, gaten boren 😅.

5 jaar geleden

Het kan zijn dat je baby er op reageert, ik weet niet in hoeverre het echt slecht is.. M'n dochtertje reageerde heel heftig op harde geluiden in m'n buik en ze vindt het nu nog vreselijk. De baby nu reageert niet echt nog voor m'n gevoel op geluid. Placenta ook voor dus misschien hoort hij sowieso wat minder hard geluid. 🤔 Je kan altijd je verloskundige vragen in hoeverre het 'slecht' is.

5 jaar geleden

Nou dames dat wordt dus stoppen met je haar föhnen (haalt vaak boven al 80db), niet meer naast hard huilende babies staan, stofzuigen in sommige gevallen kan je ook wel laten en zullen we de wekker ook maar niet meer zetten? Nee hoor, dat gaatje boren kan echt geen kwaad. Tenzij je van plan bent uren achter elkaar te boren?

5 jaar geleden

Reactie op Danithi

Nou dames dat wordt dus stoppen met je haar föhnen (haalt vaak boven al 80d ...
Inderdaad 🤣 langdurig in lawaai is een nono maar eventjes paar gaatjes boren kan wel hoor

5 jaar geleden

Ik heb ook de afgelopen vier weken super veel geklust in huis waaronder boren. Langdurig hard geluid is niet goed. Maar even een gaatje boren kan prima lijkt me! Zoals hierboven ook al is gezegd: dan is föhnen en stofzuigen minstens zo slecht 😄

5 jaar geleden

Reactie op Sellie21

Het kan zijn dat je baby er op reageert, ik weet niet in hoeverre het echt ...
Ja zal straks even bellen om te vragen.

5 jaar geleden

Als stofzuigen hier ook onder valt wil ik hier met liefde in meegaan - die zwangerschap moet je soms ook een beetje uitbuiten he 😂

5 jaar geleden

Als stofzuigen hier ook onder valt wil ik hier met liefde in meegaan - die zwangerschap moet je soms ook een beetje uitbuiten he 😂

5 jaar geleden

Zou dat dan ook voor instrumenten gelden? Ik speel saxofoon, dat is al snel 100db, zeker bij je buik. Ik speel soms 30 minuten maar wel met regelmaat, soms 5x per week... Hhmm

5 jaar geleden

Ik ben ook nog steeds aan het klussen, doe wel de minder zware klussen. Gaatje boren moet geen probleem zijn, maar zou proberen niet te lang in de herrie te staan inderdaad. Succes!!

5 jaar geleden

Reactie op Poezenfan

Zou dat dan ook voor instrumenten gelden? Ik speel saxofoon, dat is al snel ...
Heb net gebeld en boren mag wel mits je een mondkapje op hebt. Ze gaf wel aan dat het niet lang moet duren. 20 minuten kan nog wel. Misschien geld dat dan ook voor instrumenten.

5 jaar geleden

Reactie op Déshayro en Yazmine

Heb net gebeld en boren mag wel mits je een mondkapje op hebt. Ze gaf wel a ...
Wat fijn! Dank. Dan houd ik het korter voortaan :)

5 jaar geleden

Reactie op Poezenfan

Zou dat dan ook voor instrumenten gelden? Ik speel saxofoon, dat is al snel ...
Oeps haha. Ik speel al enige tijd geen trompet meer. Lijkt me niet echt heel prettig voor de oortjes 😬

5 jaar geleden

In het zwangerschapsboek van oei ik groei gaat het over een gehoorbeschadiging bij je ongeboren kind. Dat dat veel vaker voorkomt dan gedacht wordt en dat het jammer is dat er zo weinig nog over bekend is onder zwangeren. Ik heb overigens geen idee wat dan precies teveel geluid is. Doe alsjeblieft wat jij denkt dat goed is! ♡ Voor mezelf probeer ik er iig erg op te letten, als manlief gaat boren/ zagen of anderzijds klussen, ben ik op een andere verdieping in huis. Ik heb overigens zelf een gehoorbeschadiging en weet hoe vervelend het daarmee dealen kan zijn, miss ben ik daarom (iets te?) voorzichtig. Iig, nogmaals, doe wat voor jou goedvoelt! Dat kan niemand voor je bepalen. ♡

5 jaar geleden

Kan het dan kwaad als mijn vriend boort en ik in de zelfde ruimte ben? Zonder mondkapje?