8 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op 2021Baby1
Dat is vervelend zeg, hopelijk knapt ze snel op!
Mijn zoontje is zo'n beet ...
Pff wat pittig voor je!! Houd je dat wel vol?
4 jaar geleden
Hier wordt er ook net minder geslapen als hij ziek is (test cases tot dusver: verkouden, buikgriep, oorontsteking, last van de tandjes 🙈). Ik neem hem dan ook wel makkelijker mee in mijn bed, troost veel langer, geef een extra flesje etc. Maar hij is dan zo onrustig, slaapt minder diep en kan moeilijker in slaap vallen. Dus dat resulteert elke keer in heel wat uurtjes minder slaap. Perdolan helpt natuurlijk wel om hem rustiger te doen slapen, en als hij echt pijn heeft of koorts dan geef ik dat uiteraard wel.
MOD
4 jaar geleden
Reactie op Verwachtend
Pff wat pittig voor je!! Houd je dat wel vol?
Uiteindelijk dus niet, alleen is er weinig keus😅 hij had vaak een paar dagen tussendoor dat ie niet ziek was en dan pakte ik zoveel mogelijk m'n rust. Nu is ie gelukkig al een tijdje niet ziek geweest👌🏻 Alleen net weer een paar weken van slaapregressie achter de rug (denk ik, want afgelopen 2 ochtenden sliep ie tot 6:30 ipv 5:30👏) was ook weer fijn haha.
4 jaar geleden
Mijn dochter is vandaag jarig, gisteravond begon ze met hoesten en vanochtend werd ze wakker met koorts en in bed nog hoesten. We wilden eigenlijk weg gaan met m'n moeder want die is ook jarig vandaag maar denk dat we gewoon lekker thuis blijven. Slapen gaat gelukkig wel goed als ze ziek is, alleen uurtje eerder wakker dan normaal (tussen 6.30 en 7.00 nu) dus heel erg klagen mag ik niet denk ik. Overdag ook vaak uurtje extra slapen.
4 jaar geleden
Ervaring hier is dat ze overdag veel slaapt en schoot hangt als ze ziek is maar snachts echt énorm slecht slaapt en veel huilt.
Zodra ze zich weer wat beter voelt, gaan de nachten ook gelijk weer beter.
Vaak rond de leeftijd van 1 jaar gaan veel kindjes meer ontdekken, ze kruipen rond, stoppen dingen in hun mond. Er komt meer interactie, er wordt meer contact gemaakt en ja.. meer virusjes.
Daarbij hebben alle virussen na de lockdowns weer vrij spel wat ervoor zorgt dat er echt enorm veel heerst op het moment.