Ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken, mijn dochter is nu 2,5 en we zijn begonnen met zindelijkheidstraining nadat kindjes in onze omgeving van dezelfde leeftijd of jonge hier vanzelf interesse in kregen en al zindelijk zijn. Ik zet haar nu na elke maaltijd op het potje met wisselend succes. Er op gaan zitten wil ze al niet maar met veel entertainment gaat ze heel even zitten. Ze heeft nu 2 x echt geplast maar de andere keren plaste ze toen ze er net van af was, ook in haar kleren zonder luier. Ze voelt het volgens mij echt niet aankomen en het overkomt haar lijkt het wel. Het maakt haar ook niet veel uit en ze speelt ongestoord verder, net als bij een volle luier. Als ze wel op het potje plast staan we volop te juichen en mag ze een sticker plakken. Naast een potje hebben we ook een wc verkleiner en verkleiner met trappetje gekocht maar hier wil ze absoluut niet op zitten. Zijn we te vroeg en komt het vanzelf wel of zijn er andere dingen die we kunnen proberen? In de zomer krijgt ze een broertje en gaan we verhuizen dus dat lijkt me wat veel en geen goed moment er voor, vandaar dat we er nu mee zijn begonnen.