26 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb gisteren bij Univé afgesloten, met het beste aanvullende pakket krijg je 20 fysio behandelingen, en alles 100 procent vergoed. En heel veel extra rondom de zwangerschap en daarna, geloof ook zelfs een vergoeding voor een kolf, als je dit gaat doen. Ik vond United consumers ook een goede.

5 jaar geleden

Overigens ga ik nu bij Univé 162 euro betalen :)

5 jaar geleden

Ik ben al een aantal jaar bij izz (nu vgz) verzekerd en ik krijg alles wat ik declareer altijd netjes en snel terug betaald hoor. Nog nooit problemen gehad!

5 jaar geleden

Ik zit al heel lang bij VGZ en nooit ergens problemen mee gehad. Heb ook wel een extra aanvullende verzekering afgesloten. Bij mijn eerste zwangerschap was volgens mij alles inbegrepen maar je zou het beste echt even zelf moeten kijken wat erbij zit en wat niet.

5 jaar geleden

Ik heb deze en dan nog een tandverzekering erbij. Poliklinisch bevallenen kraamzorg beide 100% vergoed. €200,00 lactatievergoeding.

5 jaar geleden

Reactie op Lelie91

Ik heb deze en dan nog een tandverzekering erbij. Poliklinisch bevallenen k ...
Is verzekering via Pma trouwens. Dat is collectief voor iedereen.

5 jaar geleden

Nooit problemen mee gehad

5 jaar geleden

Ik vind VGZ erg fijn, nooit problemen gehad qua terugbetaling of kleine lettertjes.. Goede service en snelle afhandeling. Ben erg tevreden en blijf daar sowieso verzekerd komend jaar

5 jaar geleden

Ik heb promovendum afgesloten voor komend jaar. Heb dan: - 24 fysio behandelingen, anticonceptie, - mijn hele eigen bijdrage kraamzorg wordt betaald, - bevalling zonder medische oorzaak in het ziekenhuis helemaal gedekt - zwangerschapscursus van 100 euro En nog veel meer niet zwangerschapsgerelateerde dingen. Ik heb gekozen voor royaal omdat dit volgens mij de enige was met redelijk wat fysio en kraamzorg volledig vergoed. Ik betaal dan 151,75 euro per maand.

5 jaar geleden

Reactie op MiniMeeee2

Ik zit al heel lang bij VGZ en nooit ergens problemen mee gehad. Heb ook we ...
Ik heb nu basis keuze en zorgzeker2, welk aanvullend pakket heb jij genomen?

5 jaar geleden

Ik heb promovendum afgesloten voor komend jaar. Heb dan: - 24 fysio behand ...
Bedankt! Ik ga even bij hun kijken

5 jaar geleden

Reactie op Meike90

Ik vind VGZ erg fijn, nooit problemen gehad qua terugbetaling of kleine let ...
En heb je wel bijvoorbeeld fysio gehad of iets anders?

5 jaar geleden

Zit al jarenlang bij vgz, nooit problemen gehad. Gewone basisverzekering. Maar goed kan je verder niet helpen met waar naar over te stappen. Succes

5 jaar geleden

Ik zit al jaren bij vgz. Nooit problemen mee gehad. Wordt altijd binnen 2 weken terugbetaald bij declaratie soms zelfs sneller. En ze hebben bij mij nog nooit moeilijk gedaan.

5 jaar geleden

Via zorgkiezer.nl naar United Consumers overgestapt. Hier krijg je 20% korting! Die zijn ook van VGZ. Kraamzorg 100%, niet medische bevalling 100%, lactatie kundige 200€, cursus 100€, borstkolf 80€. €149 per maand. 24 fysio behandelingen. Voor mij kwam deze het voordeligste eruit.

5 jaar geleden

Ik zit bij de IZA (ook VGZ), nooit problemen gehad.

5 jaar geleden

Ik heb nu zilveren kruis. Kraamzorg en niet medische bevalling volledig vergoed, kraampakket, (andere dingen zoals vergoeding voor borstkolf, cursus etc) 27 fysio en 250 euro tandarts (75%) voor €180

5 jaar geleden

Vaak is het trouwens dat als je overstapt dat ze jouw oude verzekering opzeggen, maar weet niet hoe dat is als je al een x overgestapt bent.

5 jaar geleden

Ik zit ook bij VGZ en ben juist erg tevreden. Ze betalen netjes en snel en voor de kleine straks is alles goed geregeld. Ik heb aanvullend beter.

5 jaar geleden

Ik zit voor het 2e jaar nu bij IZZ (valt onder VGZ) en tot nu toe zeer tevreden