10 Reacties
5 jaar geleden
Esprit! Daar koop ik altijd spijkerbroeken met lengtemaat 30. Ik heb net weer een broek (bootcut) besteld in de sale, 30€. En extra fijn dat ik dus niet hoef te betalen voor inleggen ;-) in mijn vorige zwangerschap had ik van hen ook 1 jeans met band over de buik en 1 die onder mijn buik zat. Bleven mooi en zaten lekker
5 jaar geleden
Reactie op Lieke N
Hoi, met mijn 1.81 zelf geen last van, maar H&M heeft positie kleding o ...

Oh dat wist ik zelf niet. Al tijdje geleden dat ik een broek bij H&M gekocht heb omdat ik altijd in de veronderstelling was dat ze daar alleen ‘normale’ maten hadden maar dankje voor de tip! Ga gelijk even kijken!
5 jaar geleden
Reactie op Noukgeval
Esprit! Daar koop ik altijd spijkerbroeken met lengtemaat 30. Ik heb net we ...
Oeh ga gelijk even kijken. Maar meestal is lengtemaat 30 nog steeds te lang voor mij. Lengtemaat 28 past mij dan beter. Maar veel broeken gaan vanaf 30 :(. Maar kijken kan altijd. Dankje voor de tip!
5 jaar geleden
Ik heb dezelfde lengte en ik heb bij de H&M de MAMA Boyfriend Ankle Jeans gescoord! Hij zit zooooooo lekker! Ik vond al die andere zo enorm skinny. Dit is gewoon een stoere weide broek en met opgevouwen pijpen helemaal perfect voor kleintjes zoals wij!
5 jaar geleden
Bij noppies hebben ze ook verschillende lengte maten, misschien dat daar iets tussen zit.

5 jaar geleden
Haha hier hetzelfde met 1.54m. Maar ik heb van m’n vorige zwangerschap bij h&m de super skinny (die zijn het meest stretch 🤩) en omdat ze lekker strak zitten blijven ze ook goed zitten, en moet zeggen helemaal niet zo lang.. iemand van normale lengte zou deze te kort vinden denk ik