Ik zag hier geen topic over, maar is een zwarte wandelwagen aan te raden? Ik vind dat eigenlijk wel het mooiste 🤭. Alleen we zullen wel veel wandelen in de zon natuurlijk...
Wij hebben ook een zwarte, gaat ook prima in de zomer. Wel een paraplu/parasol erbij. Ideaal op schaduw te creëeren.
Nu opzoek naar een duo kinderwagen, ga wel weer voor zwart denk ik. Vind ik ook het mooiste 😉
Ik had vorige keer een donkerblauwe, deze keer weer.
Toen geen last van gehad, al had ik wel een winterkindje. Maar zomers in de wandelwagenstand ook geen problemen mee.
Weet niet of dat anders zal zijn met een zwarte.
Wij hebben ook een zwarte wagen. Niet over nagedacht wij vonden het gewoon de mooiste. Denk dat het wel meevalt met de warmte in de zon! Desnoods kan je altijd nog het dekentje eruit halen, veel wagens zijn donker viel mij op 😊
Ergens in een topic had ik gelezen dat iemand schreef dat die zwarte wagens een coating hebben ofzo dat het van binnen niet warm word.. ik heb geen idee, heb zelf een lichtere 😂 maar dacht ik deel het toch even😊
Ik heb ook een zwarte kinderwagen gekocht omdat ik dit het mooist vind! Je zet de wagen ja ook niet pal in de zon als je ergens gaat zitten ofzo dus is vast geen probleem😊
Wij hadden bij de eerste 2 kindjes een zwarte en dat ging prima. Lente baby en een zomerbaby in gehad.
Nu voor de derde baby een lichte wagen gekocht want ik vond het toch allemaal wel heel donker en had zin in wat anders.
Ik heb de joolz day plus brilliant black. Ik heb bij het aanschaffen gevraagd of de wagen snel verkleurd en dit is absoluut niet het geval. En kwa warmte kan deze wagen ook prima je kan hem mocht het een warme dag zijn bij de wieg ter hoogte van het hoofdje open ritsen (wiegventilatie)
Nagevraagd tijdens het kopen van onze wagen (ook zwart). Totaal geen probleem. Materiaal wordt niet warmer in de zon dan andere kleuren is ons verzekerd.
Mijn dochter is geboren in een week dat het heel heet was. Toen kregen we echt een dringend advies van de VK om nooit een doek/hydrofiel over de kinderwagen te leggen, want daardoor wordt het juist te heet in de wagen. Daarna hebben we op haar advies een parasolletje geregeld.
Wij hebben exact deze wagen gekocht! Las overal online; of je nou grijs, blauw, rood of zwart doet, met de kap wordt het sowieso warm. Dus idd een parasol voor als je wel in de zon loopt. En als je ergens stilzit, sowieso uit de zon zetten. Dus wij hebben gewoon deze gekocht met een parasol er bij :)
Mijn dochter is geboren in een week dat het heel heet was. Toen kregen we e ...
Je hebt ook van dooky speciale die je wel veilig er overheen kan doen. Mijn ervaringen met een parasol zijn niet zo goed. Je moet hem steeds verzetten in de richting hoe je dan loopt! En hydrofiele doek wordt zeer afgeraden inderdaad. Dus wij hebben die van dooky, een cover doek ofzo heet het!