19 Reacties

2 jaar geleden

Het is bij beide een ander soort drijven, daarbij vind mijn dochter het vestje nog erg lastig en die andere drijft ze veeel makkelijker mee, blijft haar hoofd ook goed boven water. Bij het vestje hapt ze nog wel eens wat water naar binnen.

2 jaar geleden

Reactie op Miran-

Het is bij beide een ander soort drijven, daarbij vind mijn dochter het ves ...
Dankjewel! Ik vroeg me inderdaad al af hoe hij ging drijven met een zwemvest aan. Lijkt mij dat ze dan naar voren duikelen…

2 jaar geleden

Ik heb ze ook beide, weet je wat ik het fijnst vind het vestje in combi met de arm bandjes van de ander😀 dan drijven ze top maar ja dat is wel een beetje dubbel

2 jaar geleden

Reactie op Ajvw

Ik heb ze ook beide, weet je wat ik het fijnst vind het vestje in combi met ...
Is dit dan handig?

2 jaar geleden

Ik ben momenteel op vakantie en heb beide meegenomen. De puddlejumper voor in zee en de bandjes voor in het zwembad bij het hotel. De puddlejumper laat ze beter drijven vind ik. Nadeel is dat het veel ruimte in de koffer in beslag nam 😅

2 jaar geleden

Ik hoop dat jij mij dan kan adviseren. Ik zie net deze puddle jumper waarbij je de bandjes om de armen los kan klikken van het zwemvest. Zo kan je beide elementen ook los dragen. Vind jij dit dan handig?

2 jaar geleden

Reactie op Romana91

Ik ben momenteel op vakantie en heb beide meegenomen. De puddlejumper voor ...
Zie foto! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op juultje2020

Is dit dan handig?
Ja dat ziet er idd handig uit zo heb ik ze nog niet gezien

2 jaar geleden

Voor drijven is de puddlejumper ideaal. Alleen bij mijn dochter (ong 14,5 kg) gaat hij wel steeds omhoog en onder dr kin zitten. Zit niet fijn voor dr. Tevens in het kinderbad heeft ze meer moeite met overeind komen dan met van die ronde bandjes. Aangezien ze bij ons geen stap naast het zwembad mag zetten zonder bandjes om dragen we vooral de ronde bandjes. Ze is vrijer en beweegt er beter mee én blijft (belangrijkste) goed drijven ermee. Je zou ze nog kunnen combineren met het vest. Maar beide werkt prima. Het is echt ondervinden met je kindje wat werkt

2 jaar geleden

Wij hebben zo'n vestje gebruikt en daar bleef ze mee op haar buik drijven met haar gezicht in het water. De puddle jumper is perfect! Ik had vergelijkbare bij de Kruidvat voor 13 euro. Niet de mooiste maar wel veilig. Op de foto is het water tot haar borst. Ze kan staan en ze kan 'zwemmen'

2 jaar geleden

Reactie op juultje2020

Ik hoop dat jij mij dan kan adviseren. Ik zie net deze puddle jumper waarbi ...
Volgens mij had decathlon ook zoiets inderdaad. Klinkt handig! Zou het gewoon proberen, mocht het losse element niet goed of fijn werken, zijn de klassieke zwembandjes zo gehaald

2 jaar geleden

Zwemvest zonder bandjes was bij mij GEEN suc6!! Mijn zoontje is nu 2jaar en met het zwemvest drijft hij op ze buik met gezicht in het water. Ik wil nu dus ook die met bandjes aanschaffen.

2 jaar geleden

Zo'n zwemvest is meer bedoeld voor kindjes die al echt wat meer kunnen zwemmen (hebben ze mij bij de zwemles verteld). Dan moeten ze echt al goed kunnen trappelen. Een puddlejumper laat je kindje ook echt drijven. Zelf vind ik gewone bandjes het fijnst. Dan kan mijn zoontje goed bewegen en blijft ook goed drijven.

2 jaar geleden

Iemand ervaring met de puddle jumper met een kindje die nog geen 14 of 15 kg weegt? Ik heb nog zwembandjes liggen voor deze leeftijd maar twijfel of ik zo'n puddle jumper zou kopen. Mijn dochter is 2 jaar en 13,5 kg.

2 jaar geleden

Reactie op IlonaTBM3

Iemand ervaring met de puddle jumper met een kindje die nog geen 14 of 15 k ...
Wij, ons kindje weegt 13 kg volgens mij.. We hadden eerst een andere vd week vd kruidvat gehaald.. deze kan heel "smal" dus werkt perfect. Ze "zwemt" er heel goed mee.

2 jaar geleden

Reactie op IlonaTBM3

Iemand ervaring met de puddle jumper met een kindje die nog geen 14 of 15 k ...
Zou moeten lukken. Vaak hebben ze dan wel wat ruimte over waardoor ze er een armpje uit kunnen halen. Niet erg als je er gewoon bij bent, drijft wel goed.

2 jaar geleden

Wij, ons kindje weegt 13 kg volgens mij.. We hadden eerst een andere vd wee ...
Is dat deze? Online zie ik 'm alleen bij de kinderdagverblijf Kruidvat. Maar misschien in de winkel wel gewoon te koop...

2 jaar geleden

Reactie op IlonaTBM3

Is dat deze? Online zie ik 'm alleen bij de kinderdagverblijf Kruidvat. Maa ...
Denk het wel.. wij hebben de leeuw. Stond deze week in de folder..

2 jaar geleden

Ik heb die met die zeesterren. Echt een top ding! Hij zat er al ruim voor 15kg in. In de zee wel opletten natuurlijk.