6 Reacties
茅茅n jaar geleden
Tandjes misschien? 馃槒馃き mijn zoontje krijste overdag soms ook ineens uit het niks en ging daarna met z'n vingertje in z'n mondje, scheen een onder tandje doorgekomen te zijn. Zoek naar bobbelige plekjes, meestal voorkant onderin als eerst maar het kan ook zeker een andere plek zijn! Wij gebruiken dentinox voor de pijnlijke plekjes!
Ook zou het toch nog geborgenheid kunnen zijn, ik weet dat je gezegd hebt geen nieuwe slaap associaties te willen. Maar ik merkte bij mijn zoontje duidelijk verschil of het dat was of niet en legde hem dan tussen ons in. Iedereen sliep weer heerlijk verder. Volgende nacht proberen in eigen bed en soms was het dan nog 1x tussen ons in. Daarna weer in eigen bed doorgeslapen.
Heeft ze pas iets nieuws geleerd? Zitten, kruipen, rollen of iets anders? Slaapregressie zou dan ook zeker kunnen!!
Het is lastig he zo'n kleintje die (nog) niet met woorden aan kan geven wat er is... i feel you! Maar hou vol mama, de dagen gaan beter worden als je weet wat er scheelt en er wat aan kan doen. 馃崁鉂わ笍
茅茅n jaar geleden
Wij hebben daar ook een paar nachten van achter de rug dat hij echt krijsend/overstuur wakker werd en ook even niet te troosten werd bij oppakken juist extra hysterisch eerst en daarna toch naar wiegen viel hij weer in slaap dit heeft paar nachten geduurd en denk dat het een slaapregessie was hij was namelijk druk bezig met staan zonder aan iets op te trekken en met stapjes los te lopen! Nu is het gelukkig weer rustiger!
Dus ik voel met je mee maar het is eventjes echt weer een fasen dat weer even pittig is! Succes en hopelijk is het snel weer rustiger!!!馃檹馃徎
茅茅n jaar geleden
Onze dochter had dit ook ineens 3 nachten op een rij tot de kinderarts zei dat haar boventanden doorkwamen en dat dat zeker de oorzaak kan zijn. Dus ik geef nu een zetpil (240 ze is 10kg) voor de nacht en dit helpt. Ze word nog wel is wakker maar dan is een aai over haar bol voldoende en gaat ze weer slapen.
茅茅n jaar geleden
Ik durf het eerlijk gezegd niet te zeggen. Herken wel een hoop van jullie verhalen! Ik kan niet troosten dus ik ga maar weer liggen en wachten tot ze kalmeert. Had al zetpil (maar is 120mg dus geen idee of het iets doet?). Maar het is ook iedere avond en nacht op dezelfde tijden. Eerst rond half 9, dan haal ik haar eruit en laat nog even spelen. Dan gaan we rond 9/half 10 naar bed. Gaat gewoon helemaal super. En dan iedere avond tussen half 12 en 12. En dan ergens in de nacht nog een paar keer. Ik blijf dan ook gewoon stug liggen en soms shhh vanuit bed. (Ze slaapt op onze slaapkamer). Weet het anders ook echt niet. Speen heeft ze sowieso niet (10000 keer geprobeerd maar neemt ze niet, nooit gedaan ook).