Hoi hoi,
100ste slaaptopic dat ik open volgens mij馃槄
M鈥檔 dochtertje EINDELIJK kunnen slaaptrainen. Zelf in slaap komen gaat super, sinds een paar nachten eindelijk ik haar eigen bedje en EIN DE LIJK wat langere trekken maken.
Nu word ze in de avond meerdere keren over de zeik wakker. (Dit gebeurt al maanden, maar snel te troosten voorheen)
En dan bedoel ik ook echt alsof er ergens een moord gepleegd word?!
Gewoon echt haar longen eruit krijsen.
Ik ga niet weer een slaap associatie maken door haar te helpen wiegen, oppakken, voeden of whatever. Ben er echt NET vanaf en heeft me zoveel tijd en geduld gekost. Ik doe dan wel de stappen herhalen van het slaaptrainen, dus kijn hand op haar leggen voor geborgenheid, maar gaat meteen strekken uit woede.
Dit gebeurt in de nacht ook, ene keer wat vroeger dan de andere keer. Dit lijkt me voor m鈥檔 buurt ontzettend hinderlijk, maar al helemaal voor mijn oren. Kon tot op bepaalde hoogtes nog shhhh doen en blijven liggen, maar nu is het echt he le maal over de pies. Niks helpt. Ik moet weglopen want het triggered me echt z贸 erg nu.
Iemand tips? Idee wat het kan zijn?
Zit nu namelijk weer op de bank na eindelijk in slaap te vallen, want ik werd echt ramgek. Nu na ruim een lange 5 minuten ligt ze. Is dit een slaapregressie?
Merk wel dat ze ook echt duidelijk wordt overdag in boos zijn, en ook mij aan het testen is hoever ze kan gaan. Ze heeft een aardig temperamentje, maar die heb ik ook馃..
Aub zeg me dat dit tijdelijk is. Had net 3 dagen voor het eerst fatsoenlijk slaap, maar helaas. Blijkt van korte duur馃槕