11 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi, toevallig wij ook vandaag prikjes gehad. Hij is mopperig, stiller en hangerig maar is erg normaal door de prikjes. Mag ook niet aan ziijn beentjes komen dan gaat hij heel erg huilen. Maar iets meer vertroetelen en zometeen een zetpil erin voor hij gaat slapen ;)

één jaar geleden

Hoiii, toevallig gister prikjes gehad en ik ervaar echt precies het zelfde met m'n dochter! Ze wil niks. Bij elke beweging gaat ze huilen. Wil alleen maar op me liggen verder niks. Terwijl ze normaal geen seconde stil zit. Vandaag einde van de middag lijkt ze een beetje opgeknapt en weer wat levendiger. Gelukkig! Ik ging ook al twijfelen of dit wel normaal was.. maar hier gaat het dus al beter gelukkig. Hopelijk trekt het bij jou kindje ook snel weg! Succes ermee!

één jaar geleden

Reactie op Jessicadek

Hoi hoi, toevallig wij ook vandaag prikjes gehad. Hij is mopperig, stiller ...
Ja echt zo sneu, vertroetelen den top 🥺. En hopen dat het snel beter word 🙏

één jaar geleden

Reactie op Mama155

Hoiii, toevallig gister prikjes gehad en ik ervaar echt precies het zelfde ...
Ja precies.. dan hou ik hoop dat het morgen wat beter zal gaan 🥹😊. Dankjewel jij ook nog met je kleine meid 🙏

één jaar geleden

Afgelopen maandag hier de prikjes gehad, en idd alleen maar bij je willen zitten en elke beweging was huilen. Ook daarbij tot vanmorgen koorts gehad

één jaar geleden

Hoi hoi, hier ook vandaag vaccinaties gehad. Echt zo ziek, dat arme manneke. Z'n hele maaginhoud heeft ie eruit gegooid, koorts, huilen. Dus met een zetpil naar bed gebracht en hopen op de goeie nacht 🤞🏻

één jaar geleden

Hier had ze op dinsdagochtend de prikjes gehad en ziek geweest met hoge koorts tot zaterdag. Heeft 4 dagen niet willen kruipen of lopen terwijl ze normaal niet achter loopkar is weg te slaan. Was echt heel sneu (en heel pittig). Hopelijk duurt het bij jou wat minder lang. Ik had nog de huisarts gebeld op dag 3, maar die gaf aan dat het inderdaad langer kan duren dan de 48u die ze zeggen.

één jaar geleden

Echt zo sneu voor die kleintjes dit. Maar ben ergens wel gerust dat het "normaal" is. Mijn man is vanavond met de kleine man in bad gegaan en daarna was hij weer een beetje over het bed aan het kruipen tijdens het insmeren en aankleden. Dus ik hoop dat het morgenochtend niet weer verstijfd is🙏 Succes voor alle mama's en beterschap voor de kleintjes ❤️

één jaar geleden

Wat zielig dat jullie kleintjes er zo last van hebben! ☹️. Hier gisterochtend geprikt, ze heeft er (nog) geen zichtbare last van gehad. Alleen de plek rond de dktp-hib-hepb prik is wat rood en wat dikker. Hopelijk komt het ook niet alsnog, morgen vieren we haar verjaardag.

één jaar geleden

Hier gister ochtend de prikjes gehad… overdag ging het redelijk. Eind van de dag wat suffer / stiller.. toen iets verhoging! Zetpil gegeven.. en vanochtend 38,2 😞😞 Hopen dat het snel beter gaat.. vindt het zo zielig voor haar.

één jaar geleden

Ik moet zeggen dat het vandaag echt stukke beter gaat! Nog wel last hier en daar maar hij staat, kruipt en loopt weer 🙌. Ben echt zo blij voor m'n kleine mannetje want je wilt het graag overnemen zulke dingen😥. Hopelijk bij de andere kleintjes ook wat beter vandaag!