11 Reacties
één jaar geleden
Hoi hoi, toevallig wij ook vandaag prikjes gehad. Hij is mopperig, stiller en hangerig maar is erg normaal door de prikjes. Mag ook niet aan ziijn beentjes komen dan gaat hij heel erg huilen. Maar iets meer vertroetelen en zometeen een zetpil erin voor hij gaat slapen ;)
één jaar geleden
Hoiii, toevallig gister prikjes gehad en ik ervaar echt precies het zelfde met m'n dochter!
Ze wil niks. Bij elke beweging gaat ze huilen. Wil alleen maar op me liggen verder niks. Terwijl ze normaal geen seconde stil zit.
Vandaag einde van de middag lijkt ze een beetje opgeknapt en weer wat levendiger. Gelukkig! Ik ging ook al twijfelen of dit wel normaal was.. maar hier gaat het dus al beter gelukkig. Hopelijk trekt het bij jou kindje ook snel weg! Succes ermee!
één jaar geleden
Hier had ze op dinsdagochtend de prikjes gehad en ziek geweest met hoge koorts tot zaterdag. Heeft 4 dagen niet willen kruipen of lopen terwijl ze normaal niet achter loopkar is weg te slaan. Was echt heel sneu (en heel pittig). Hopelijk duurt het bij jou wat minder lang. Ik had nog de huisarts gebeld op dag 3, maar die gaf aan dat het inderdaad langer kan duren dan de 48u die ze zeggen.
één jaar geleden
Echt zo sneu voor die kleintjes dit. Maar ben ergens wel gerust dat het "normaal" is. Mijn man is vanavond met de kleine man in bad gegaan en daarna was hij weer een beetje over het bed aan het kruipen tijdens het insmeren en aankleden. Dus ik hoop dat het morgenochtend niet weer verstijfd is🙏 Succes voor alle mama's en beterschap voor de kleintjes ❤️