13 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er ook echt last van, mijn verloskundige zei dat paracetamol geen kwaad kon dus als ik het voel opkomen neem ik er eentje in

4 jaar geleden

Ik heb er ook al ruim 2 weken last van, ben nu bijna 16 weken. Volgens de verloskundige ligt het echt aan de hormonen. Ik heb er nog geen wondermiddel voor gevonden... Wat soms helpt is 2 paracetamol (2x500mg) en een warme douche, maar dat is ook niet altijd het geval. Sterkte ermee!

4 jaar geleden

Ik heb gisteren hierover ook een topic gemaakt. Ik heb ook al ongeveer 3 weken elke dag last van hoofdpijn. Ik ben nu 12+6 weken zwanger. Vandaag contact gehad met verloskundige en die zegt ook dat het door hormonen komt. Niks aan te doen en als het echt erg is paracetamol nemen. Hopelijk is het voor iedereen die er hier last van heeft binnenkort voorbij!

4 jaar geleden

Ik geb dit ok soms ik ben ok 13 weken ik merk vooral dat het erger word als ik teweinig water drink maar paracetamol mag je gewoon meschien helpt het een beetje

4 jaar geleden

Ik merk ook dat ik er meer last van heb als ik vergeet om 's nachts het raam open te zetten, dus ik denk dat frisse lucht ook helpt.

4 jaar geleden

Ik heb hier ook opeens last van vanaf 14 weken. Ben nu 15,5 .. ik durf niet goed paracetamol te nemen, heb het tot nu toe 2 keer genomen als het echt niet anders kan… normaal had ik nooit hoofdpijn

4 jaar geleden

Helpt paracetamol bij jullie? Ik heb er sinds aantal dagen ook last van, gaat richting migraine, moet het steeds zo donker mogelijk om me heen hebben zodat m'n hoofd het beetje aankan. Ik gebruikte zetpillen 1000mg, ik kan geen orale paracetamol verdragen namelijk, maar het doet helemaal niks 😭 Nu slikte ik tot een tijdje geleden nortriptolen, een anti depressiva maar dan in een hele lage dosis, voor de hormonale hoofdpijnen die ik voor de zwangerschap had. Ik ben hier sinds gister weer mee begonnen, het is goedgekeurd voor tijdens de zwangerschap, maar baal ene kant wel dat dit nu weer moet omdat paracetamol dus gewoon echt niet werkt. Maar ik wil ook beetje fatsoenlijk kunnen functioneren nog..

4 jaar geleden

Ik heb ook al een week of 6 hoofdpijn, vermoed ook dat het door de hormonen komt, super irritant! De verloskundige zei dat je 8 paracetamol per dag mag, maar soms helpt het niet eens bij mij

4 jaar geleden

Ook 14 weken hier en echt sinds gisteren barstende hoofdpijn. Ik vraag me af of het wel veilig is om paracetamol in te nemen en zijn er mensen die de pijn gewoon doorstaan tot het over is?

4 jaar geleden

Hey iedereen Ondertussen 14 weken zwanger en had sinds 12 weken enorm last van barstende hoofdpijn echt zoals migraine. Bloed laten nemen en bleek ik ijzer en vitamine d tekort te hebben en dat gaf mij dus die hoofdpijn. Dus nu neem ik ijzer pillen. Zou als het aanblijft ook vragen voor een bloedafname?! Veel beterschap allemaal

4 jaar geleden

Reactie op Eendje32

Ook 14 weken hier en echt sinds gisteren barstende hoofdpijn. Ik vraag me a ...
Hi Sabriya, mijn verloskundige gaf aan dat je zeker paracetamol mag nemen en dat staat ook in het zwangerschapsboek dat ik aan het lezen ben, is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan :)

4 jaar geleden

Ik heb er ook hele erge last van. Maar ik moet zeggen ik Drink ook niet veel. En sinds ik meer drink deze dagen moet ik zeggen dat ik nauwelijks meer hoofdpijn heb. Weet niet of jullie ook moet veel drinken. Maar bij mij heeft het nu geholpen drink nu 4 flesjes per dag dan zit ik op 2 liter. Vind water niet echt lekker dus doe er wat siroop in en dan is het best te drinken. Paracetamol hielp mij ook niet echt.

4 jaar geleden

Reactie op Noukiemon1

Hi Sabriya, mijn verloskundige gaf aan dat je zeker paracetamol mag nemen e ...
Ondertussen door de pijn heen gekomen (had geen paracetamol in huis en de hoofdpijn was er pas nadat de apotheken dicht waren, kocht het eigenlijk ook nooit) heb veel vocht gedronken, thee en wat chips en gekruide rijstwafels gegeten. Wakker tot nu, en het is eindelijk weg! Maar bedankt ik haal ze alsnog in huis om ze bij de hand te hebben.