9 Reacties
één jaar geleden
Reactie op djcargado
Hier precies het zelfde.
Ze weet ook precies waar alles staat wat ze lekke ...
Heel herkenbaar wat je zegt. Hier kan ook kastjes open en wijzen alle kanten op 😅 aanbieden doe ik ook. Maar uiteindelijk wil hij z’n eigen zin. Blijft lastig. Want soms heeft hij in de nacht extra honger en dan word hij wakker. Gaat beetje in samenhang met de slaap regressie merken we.
één jaar geleden
Reactie op Saniieta
Heel herkenbaar wat je zegt. Hier kan ook kastjes open en wijzen alle kante ...
Die slaap regressie is hier ook in volle gang. Als het eerst 12 uur slaapje was valt ze nu in slaap als ze een appeltje eet rond 15:00.
Wakker worden om 16:00 en dan niet naar bed voor 20:30🥱
één jaar geleden
Reactie op djcargado
Die slaap regressie is hier ook in volle gang. Als het eerst 12 uur slaapje ...
Ja. Wij merken ook de hele slaap en wakker tijd door de dag en nacht heen is helemaal van het padje af bij ons. Ik vind dit wel een pittige fase icm dat hele eet gewoonte alles is omgeslagen
één jaar geleden
Wij hebben het met avondeten... ze weet wat ze lekker vindt; nasi en lasagnette.. verder is drama!
Wij eten nu dus elke week in ieder geval 1x één van de twee..
De andere dagen is het drama...
De huisarts gaf aan dat het niet zo heel erg is. Als ze echt weer honger hebben eten ze echt wel weer.
Wij hebben nu alleen de pech dat ze een antibiotica kuur heeft, ja dan moet ze toch wel echt even wat in der maag hebben.. dan worden we soms genoodzaakt om iets "lekkers" te geven.
één jaar geleden
Reactie op djcargado
Ik ben dan ook erg benieuwd hoe dit zal gaan als wij zijn verhuisd naar een ...
Ik ben zelf nu ook hoog zwanger van de tweede en mijn zoontje moet binnenkort ook naar een nieuwe kamer en bed. Met deze drama hou ik m’n hart ook vast hoe dit zal verlopen 😅
één jaar geleden
Compleet omgeslagen! Vooral avondeten. Alles wat hij eerst heerlijk vond weigert hij nu slaat het van hem af. Wij merken hoe meer strijd wij aangaan om toch te proberen iets te eten hoe meer hij tegen werkt. Dus proberen nu er niet teveel aandacht aan te besteden. Pakt hij niks dan maar niet. Krijgt savonds dan nog wel een kleine fles. Hoop maar dat het een fase is...