6 Reacties
één jaar geleden
1. Wij hebben in 1x het ochtend slaapje eraf gehaald. Hebben hem die eerste dag gewoon wakker gehouden (kostte eigenlijk amper moeite). Dat is nu twee weken geleden en sindsdien slaapt hij 1x per dag. Gaat top! Slaapt overdag van 12:30 tot 14:30 ongeveer en ‘s nachts van 20:00 tot 7:30 ongeveer.
Hij moet er door de week 1x eerder uit ivm mijn werk, maar dat scheelt maar een half uurtje. Prima te doen!
2. Omdat hij nog maar 1x slaapt, zit er niet meer zo’n druk op die slaapjes voor m’n gevoel. Hij gaat gewoon een klein beetje later naar bed dan normaal als hij langer heeft geslapen in de ochtend en vaak is hij dan ook wat eerder wakker, waardoor hij ‘s avonds normale tijd naar bed kan.
één jaar geleden
Reactie op NvSdB91
1. Wij hebben in 1x het ochtend slaapje eraf gehaald. Hebben hem die eerste ...
Bedankt voor je reactie! We gaan het denk ik ook maar eens gewoon proberen.
één jaar geleden
1. Rond 12 maanden is er weer een slaapregressie. Gemiddeld gaan kindjes rond 18 maanden pas naar 1 slaapje. Dus ik zou echt nog even proberen 2 slaapjes erin te houden.
2. ik zou jou je kindje gewoon laten slapen en niet wakker maken. Doordeweeks voor het werk een x wakker maken kan natuurlijk, maar in de weekenden lekker laten slapen. Ik houd zelf wakkertijden aan van 2-3-4. Gaat prima 👌🏻
één jaar geleden
Reactie op Charmant
1. Rond 12 maanden is er weer een slaapregressie. Gemiddeld gaan kindjes ro ...
Dankjewel voor je reactie! Ik had ook al over de slaapregressie gelezen, dus vandaar ook de vraag. We hebben wel een kleine die niet graag slaapt en we beginnen ook te merken als hij zijn 2 dutjes volledig doet 'zoals het hoort', dat de nachten slechter worden.
één jaar geleden
Reactie op Miepje1
6;45 lijkt mij al heerlijk. Hier altijd wakker tussen 4:30 en 5:30
's Nachts wordt hij ook wel nog eens wakker, maar na even te knuffelen en wat water te drinken kan hij zijn bed weer in.
We hebben echt verschrikkelijk nachten achter de rug, maar na een traject met een slaapcoach gaat het stukken beter. We hebben nu ook een heel strak schema overdag waar hij het wel goed op doet. Als ik merk dat hij vroeger wakker is dan 6u45 begin ik aan z'n dutjes te sleutelen. We hebben echt heel hard gewerkt om hem naar die 6u45 te krijgen 😁