28 Reacties
één jaar geleden
Hier hetzelfde alleen bij ons word hij snachts schreeuwend wakker..
Vanacht verschillende dingen geprobeerd. Uiteindelijk heb ik 30 min hem in de schommelstoel gezeten in het donker hier viel hij in slaap zodra ik hem weg deed leggen was hij klaar wakker maar na 5 minuten laten huilen ging hij toch maar slapen.
Wij hebben ook nog een kleine van 9 weken. Gelukkig word die er snachts niet wakker van maar die kortere nachten zijn echt uitputtend.
Hopelijk word het snel beter ❤️
één jaar geleden
Ons zoontje (12-05-22) heeft dit ook (gehad). Duurt hier nu zo'n 2 weken, ik denk dat het een stap verder is (geweest) in de ontwikkeling. Hij is veel bezig met leren lopen en probeert hele zinnen te vertellen. Hier ging het afgelopen nacht eindelijk weer een keer goed, sliep gewoon weer de hele nacht door zoals voorheen. Durf alleen nog niet te vroeg te roepen dat t over is haha, ben benieuwd wat deze nacht met zich mee gaat brengen! 🙏
één jaar geleden
Hier al maanden. Slaapt (vaak) eerste deel in haar eigen bed en daarna (ene keer 22:00 andere keer 00:00) bij ons. Wijst ook echt naar onze kamer.. ze weet het ook gewoon. Ik wil zelf overdag ook “fit” zijn en als ze bij ons wel slaapt vind ik het voor nu prima alleen hoe we er vanaf komen ooit is nog de vraag😅
één jaar geleden
Hier net bevallen van een kindje (6 weken) en onze dochter van 1,5 heeft denk ik ook een maand lang dat gedrag vertoond. Uiteindelijk lieten we haar maar gewoon tussen ons in slapen. 2 weken voordat haar broertje geboren werd stopte ze ermee en sliep ze weer gewoon in haar eigen bedje door. Zelf dachten wij ook dat het door de zwangerschap kwam, dat ze toch aanvoelt dat ze papa en mama straks moet delen. Hopelijk is dit ook voor jou het geval! Hou vol mama!
één jaar geleden
Hier ook en ook zwanger van baby 2 maar is al zeker 2 maanden bezig. Ik geloof bij ons in ieder geval echt niet dat het met de zwangerschap te maken heeft. Ik denk eerder gewoon leeftijdsfase. Bij ons in bed dlaapt ze meestal meteen verder dud ik laat haar dan maar bij ons liggen want dan slaapt iedereen tenminste
één jaar geleden
Reactie op chch1990
Hier al maanden. Slaapt (vaak) eerste deel in haar eigen bed en daarna (ene ...
Exact dit..
één jaar geleden
Reactie op chch1990
Hier al maanden. Slaapt (vaak) eerste deel in haar eigen bed en daarna (ene ...
Wij hebben dit exact zo, duurt al maanden.
Wij zijn nu sinds een paar dgaen aan het experimenteren met een vloerbed zodat we naast haar kunnen gaan liggen tot ze slaapt en dan weer terug kunnen naar ons eigen bed.
één jaar geleden
Hier ook een drama, je wordt er inderdaad echt moedeloos van. Enigzins ‘fijn’ om te lezen dat dit bij meer kinderen zo speelt… standaard om 23uur wordt onze dochter wakker en wil daarna bij ons in bed liggen, ze krijst het anders uit. Bij ons duurt het nu 5 weken ongeveer, ook een drama om haar naar bed te brengen (uur bezig). Misschien toch de 19 maanden slaapregressie/ontwikkeling?
Het rare bij ons is ook dat doorslapen in haar eigen bedje niet lukt maar bij ons in bed wel….
één jaar geleden
Dit is echt een fase. Het heeft bij ons zeker 3 maanden geduurd. Nu gaat het beter en slaapt ze de nachten weer door. Soms wordt ze 's nachts nog een keer wakker, maar we laten haar wel in haar eigen bed liggen. Ze had de hele tijd bij ons geslapen zodat we nog enigszins aan onze slaap kwamen, maar op een gegeven moment hadden we er genoeg van.
Nu wijst ze dan wel dat ze in ons bed wil, maar doen we niet. Inmiddels is het even 2 minuutjes huilen en slaapt ze weer.
Het is zeker slopend geweest, we hebben nog een kleine van bijna 6 maanden. Gelukkig sliep zij door het gekrijs heen.
één jaar geleden
Reactie op NicoleS91
Dit is echt een fase. Het heeft bij ons zeker 3 maanden geduurd. Nu gaat he ...
Wat pittig zeg, een kleine van 6 maanden en 3 maanden dat deze fase heeft geduurd… ging het dan ineens over of zijn jullie gaan trainen om haar in haar eigen bed te laten slapen?
één jaar geleden
Reactie op DNNR
Wat pittig zeg, een kleine van 6 maanden en 3 maanden dat deze fase heeft g ...
Het ging ineens over. Ze sliep 1x per week bij mijn ouders zodat wij eens per week een nacht goed konden slapen. Als ze nu naar bed gaat is ze gelijk stil, niks geen gehuil. Ze werd ook om alles wakker, als we er nu uit moeten 's nachts voor de jongste, douchen 's avonds of mijn man die er 's nachts uit moet voor werk slaapt ze nu gewoon doorheen en wordt niet meer wakker.
Ze slaapt ongeveer tot half 7/7 uur, maar dat is prima zo.
één jaar geleden
Poeh fijn om te lezen dat meer kids hier last van hebben.. Nu heeft die van ons nooit echt geslapen volgens het boekje maar het is nu echt drama, in slaapvallen doet ze alleen met mij op de kamer, dan zit ik in de hoek. Bij papa blijft ze net zolang mama roepen. Vervolgens rond 22/23 wakker en dan troosten, slapen 20 minuten weer wakker. Vaak zo moedeloos en dan neem je haar mee naar ons bed maar dan slaap ik zo niet lekker… dus vannacht op de slaapbank bij haar in de kamer geslapen 🤣. Zeker geslapen tot 5.15 😴. Enfin, zometeen intake gesprek met een slaapcoach want dit trek ik geen maanden.
één jaar geleden
Ik geloof echt dat ik gek begin te worden. Al vanaf de kerst al rotnachten. Elke keer wordt hij rond 4 a 5u wakker, is aan het huilen en zit rechtop in bed. Hij wil dan niet meer verder slapen. Vandaag begon dit al om 2u.. geen idee of het lukt om hem weer terug te leggen. 🫣
Is er bij iemand al verbetering?