28 Reacties

één jaar geleden

Hier nog steeds geen verbetering. Hebben soms een nachtje geluk dat hij in z’n eigen bed ligt en doorslaapt. Weet het ook niet meer zo goed en ga er nu maar in mee. Maar echt hee gezellig is het niet😅

één jaar geleden

Reactie op juffie92

Ik geloof echt dat ik gek begin te worden. Al vanaf de kerst al rotnachten. ...
Bij ons precies hetzelfde.. werd tussen 3 en 5 wakker staan in bed krijsen/mama roepen. Alleen bij ons in bed sliep ze verder. Sinds 3 dagen was het over (wel tussen 6 en 6.30 wakker maar dat is normaal voor haar) Nu is ze sinds gister ziek dus vannacht was weer 1 groot drama helaas 😖 ik heb goede hoop dat als ze zich weer beter voelt de nachten weer oké gaan zijn

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Bij ons precies hetzelfde.. werd tussen 3 en 5 wakker staan in bed krijsen ...
Succes of sterkte dan maar! Hier is het niet gelukt meneer terug te krijgen in z’n eigen bed. Daarom vanaf 3u bij ons in bed. Sliep pas weer om 4u.. en daarna elk halfuur wakker. Ik kan niet meer. 🥲

één jaar geleden

Ook wij zitten in dit schuitje. Al meer dan 2 maanden met af en toe een nacht wel ineens in eigen bed. Fijn om hier herkenning te vinden!

één jaar geleden

Hier nu 3 nachten achter elkaar tot (7,6 en 5 uur in eigen bed geslapen) na ik denk zo’n 4 maanden zo’n beetje iedere nacht bij ons in bed. Heerlijk om gewoon ruimte te hebben en te kunnen bewegen wanneer je wilt ik kom helemaal bij! Hopelijk houdt het nog even aan want zwangere buik wordt ook stee groter dus wordt al steeds moeilijker om lekker te liggen

één jaar geleden

Hier elke morgen om 6 uur compleet hysterisch wakker… we hebben alles geprobeerd, vroeger naar bed brengen / later naar bed brengen maar niks helpt..

één jaar geleden

Twee weken geleden zaten wij er nog helemaal doorheen, omdat het al weken een drama was om haar uberhaupt naar bed te brengen (2,5 uur soms krijsen) en stipt om 23u wakker en niet in eigen bed meer willen slapen. Het is sinds 1,5 week ineens compleet omgeslagen!!! Ik hoop jullie hiermee misschien wat moed in te praten. Mega pittige fase die blijkbaar van de 1 op andere dag voorbij kan zijn ☺️

één jaar geleden

Ik heb sinds de geboorte niet langer dan 4,5 uur aaneengesloten geslapen, en dit is pas sinds kort. Om de twee uur een nachtvoeding terwijl er overdag goed werd gegeten. Voor de pittige nachten doen wij aan room-sharing. Tweedehands een ledikant erbij gekocht en in mijn slaapkamer gezet. Eerst direct naast mij. Nu wat verder weg, maar wel dichtbij mijn bed. De ene nacht slaapt mijn zoon aardig goed in zijn eigen kamer of bij mij, de andere nacht (zoals nu) ben ik 3 uur in de weer om hem terug te laten slapen in een bed. Het maakt mij dan niet uit in welk bed, als er maar geslapen wordt. Het is pittig en af en toe kan ik er moedeloos van raken. Ik houd mijzelf voor dat het nu al een stuk beter gaat dan eerst en het uiteindelijk goed gaat komen. Dat is ook bij mijn oudste zoon gebeurt. Ik heb nog een zoon van 5 jaar en dat was (en is nog steeds) een echte slaper. sliep vanaf 9 maanden de nachten klok rond. Bij hem ook periodes gehad dat het echt flink minder ging. Ook toen ik zwanger was van mijn jongste. Maar het loste zichzelf op. Veel succes met deze slaap uitdaging, hopelijk gat het vlug een stuk relaxter.