12 Reacties
4 jaar geleden
Wij geven aan iedereen een geboortegeschenkje. Wij hebben hier flesjes olijfolie, potjes pindakaas, zakjes Fruitella's, zakjes granola en flesjes Fritz limonade (we konden niet kiezen 😂). Wie op bezoek komt, mag iets kiezen om mee te nemen. Bij de andere mensen gaan we iets afgeven (of geven we het mee met onze ouders bv. wanneer vrienden van hen iets gekocht hebben). 😊
Echte doopsuiker gaan we geven wanneer onze dochter gedoopt wordt. 😎
P.S.: ik kom uit België.
4 jaar geleden
Reactie op klowee
Geven jullie geen doopsuikers in NL? Oh.. wist ik niet!
Nu je het zegt, kan ik me wel herinneren dat we die snoepjes vroeger wel eens hadden, maar nu hoor ik er nooit meer van. Wellicht is het ook een beetje streekgebonden, en in mijn omgeving worden kinderen eigenlijk nooit meer gedoopt.
4 jaar geleden
Wij geven aan iedereen die iets gekocht heeft/ stort of op bezoek komt. ☺️
4 jaar geleden
Wij geven ook aan iedereen die iets gekocht heeft. Dat is volgens mij wel het minste wat je kan doen als bedankje. Maar mijn schoonzus geeft enkel aan mensen die op bezoek komen. Ligt er aan wat je zelf wilt denk ik.
4 jaar geleden
Ik woon in NL maar kom uit BE, dus had zowiezo doopsuiker laten maken (staat er nog steeds en kindje is al 2maand 😅🤣) voor iedereen die op bezoek kwam. Maar had ook voor de NL'ers die op bezoek kwamen, lange vingers met witte chocolade topjes en roze muisjes 😁 (ben zelf niet zo fan van beschuitjes)