21 Reacties
één jaar geleden
Is hier ook al echt weken zo, al dan niet maanden. Het gaat de laatste week wel weer wat beter, maar die frustratie momenten zijn er zeker nog een aantal keren per dag, maar duren korter. We negeren het. Bij mij (moeder) gedraagt hij zich veel "vervelender" dan bij zijn vader. Dat aan mijn been hangen is echt heeeeeel lang al gaande en met vlagen ook heel erg op de voorgrond.
één jaar geleden
Hier is ze in een keer veel mopperiger. Gaat dan gewoon ineens vanuit het niets te willen daarvoor niets aan de hand was staan mopperen en jammeren en we mogen ze dan beiden ook niet troosten of vastpakken. Het is ook in een keer weer zo over maar kan ook gerust een uur duren. Heel bijzonder en inderdaad pittig want je weet gewoon niet wat je moet doen. Wel blij om te lezen dat alle kindjes dit kennelijk nu hebben
één jaar geleden
Hier is het ook de hele dag "mama, mama" en dat hij wil dat ik hem vasthoud of met hem speel. Als hij met iemand anders speelt, en ik verdwijn uit het zicht, dan is het drama. Hij blijft alleen rustig als ik met hem ben.
Bij hem is het al een tijd zo dat hij gefrustreerd raakt als iets niet lukt, en best snel ook. Met zn twee handjes klappen tegen de zijkanten van z'n gezicht, uit frustratie. Weet soms niet waar ik goed aan doe, hoe ermee om te gaan. Als het echt lastig wordt, filmpje op mn telefoon of tv aan.
één jaar geleden
Hier ook! Super humeurig vooral in de ochtend. Kan ook echt heel overstuur zijn ineens.
één jaar geleden
Ooh wat herkenbaar allemaal. Ze is nu 18 maanden, 's nachts wordt ze overstuur wakker en wil ze alleen nog maar bij ons in bed slapen, hoera verlatingsangst🙄
Ze wil absoluut niet eten, dan gaat ze helemaal wild doen, schreeuwen etc. Als ze wat rustiger weer is wil ze wel eten, ik weet de reden niet waarom ze dan zo doet.
En de ochtenden inderdaad ook humeurig. Echt overstuur uit het niets, zichzelf pijn doen om maar wat aandacht te krijgen en vooral als ik de jongste de fles aan het geven ben dan komt ze aan mijn been hangen van: mama ik wil aandacht, en dan maar schreeuwen aan een stuk.
Kan momenteel ook niet veel genieten van haar. Ik weet dat het fases zijn, maar ze gaan van de ene naar de andere. Pff vindt het wel zwaar
één jaar geleden
Reactie op NicoleS91
Ooh wat herkenbaar allemaal. Ze is nu 18 maanden, 's nachts wordt ze overst ...
Jaa hier ook dat slapen bij ons. Was altijd al zo maar vaak pas na 3 of 4 u ‘s nachts. Nu wil wordt hij al rond 22u wakker en wil alleen nog bij ons liggen 😣
één jaar geleden
Ik moet het even afkloppen maar ik heb het idee dat het hier nu weer ietsjes beter begint te gaan. Dus hou vol dames!
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Ik moet het even afkloppen maar ik heb het idee dat het hier nu weer ietsje ...
Hoelang heeft het bij jou geduurd?
één jaar geleden
Reactie op Diana-1992-1
Hoelang heeft het bij jou geduurd?
Heel eerlijk. voor mijn gevoel echt 4 maanden ofzo (dat klopt vast niet helemaal) maar in ieder geval lang!