9 Reacties

10 maanden geleden

Hoi, hier ook meegemaakt op die leeftijd. Ook gevallen. Heb de tandarts gebeld maar ze doen er niets aan, omdat het een melktand is en omdat ze nog te jong zijn.

10 maanden geleden

Reactie op Minimi 1 En 2

Hoi, hier ook meegemaakt op die leeftijd. Ook gevallen. Heb de tandarts geb ...
rechter voortand

10 maanden geleden

Reactie op Minimi 1 En 2

rechter voortand
Ah ik baal er wel echt van. Ze is nog zo klein🙁 zo ziet er hier uit

10 maanden geleden

Aagh wat ontzettend naar.. onze dochter is ook gevallen, maar dan toen ze net 1 was. Beide voortanden afgebroken. Ze doen er inderdaad niks aan. Wij zijn toen wel naar de spoed tandarts gegaan, die hebben gekeken of het alleen het glazuur was, en dat was zo. Tanden zijn dus nog gewoon wit en niet afgestorven. Wel hebben we het een klein beetje laten afslijpen. Willen ze eigenlijk ook niet, maar omdat ik toen nog borstvoeding gaf en de tanden echt scherp waren hebben ze het gedaan. Sterkte!

10 maanden geleden

Mijn dochter had het ook met 9 maanden nu heeft ze haar voortand ook een stuk er af, de tandarts heeft toen gezegd het is pure pech en is niks tegen te doen tot ze gaat wisselen, dit is nog een oude foto van en paar maanden geleden hier kun je het goed zien

10 maanden geleden

Mijn dochter is vorig jaar gevallen op de voortand, en die stond helemaal naar achter. Vanwege de leeftijd (5/6) moest ze met spoed naar de tandarts en hij werd gelijk getrokken omdat er anders teveel schade aan de “grote mensen” tand zou komen. Als de tand alleen is afgebroken, maar de stand hetzelfde is, zal dat niet hoeven denk ik? Ik heb weleens gezien dat ze het tandje dan maken inderdaad. Het is even afwachten 🙁

10 maanden geleden

Hier ook gebeurd een paar maand terug, na struikelen over een stoeptegel. Ook de voortand en konden de idd niks mee. Als het grijs zou worden, moesten we ermee terug. Boodschap was idd dat de tanden nog wel wisselen 🥲

10 maanden geleden

bij onze zoon beide voortanden 🤣 kan altijd nog erger

10 maanden geleden

Ohh wat zonde van die tandjes! Je kan er niks aan doen helaas. Zag bij mijn tandarts een flyer over wat te doen bij een tand er uit. Daar stond dat je aan een melkgebit niks hoeft te doen. Pas als ze gewisseld zijn moet je actie te ondernemen.