13 Reacties

één jaar geleden

Hier zet ik soms iets leuks aan op tv en dan wat speelgoed op de grond.bear sensory ,bing , baby tv, cocomelon, billions , juf roos. Weet niet hoe oud je zoontje is mijn is nu 14 maanden. Mijn zoontje vind speelgoed gelukkig erg leuk dus af en toe kijkt die naar de tv gaat die dansen klappen en dan weer door met spelen.

één jaar geleden

Reactie op Ctjuh

Hier zet ik soms iets leuks aan op tv en dan wat speelgoed op de grond.bear ...
Mijne was gek op bing, sinds zijn 8e maand keek hij er niet meer na terug en nu nog niet.. wat ik ook op zet niks trekt zijn aandacht een beetje lastig Kind daar in anders is hij wel rustig Maar als ik de woonkamer uitloop is er een oorlog.

één jaar geleden

Jaa lastig die van mij heeft dat nu ook wel meer ik kan hem ook niet in de box doen dan gaat hij los. Wanneer niks werkt wacht ik tot hij slaap. Lastig he

één jaar geleden

Kun je hem niet betrekken bij huishoudelijke taken? Wasophangen, vaatwasser uitruimen enzo is helemaal in hierzo. Hij draagt niet echt bij, maar duwt bijvoorbeeld kastjes dicht als ik iets heb weggezet en helpt met het onderste rek van de vaatwasser uittrekken en induwen. Ja het duurt wat langer, maar zo hou ik m bezig en speelt hij de rest van de tijd ook makkelijker zelf heb ik het idee. Daarbij werkt het hier ook heel goed om wat minder speelgoed tegelijk neer te leggen en af en toe af te wisselen. Alles waar hij niet naar omkijkt stop ik weg en haal ik 1 of 2 weken later weer tevoorschijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Kun je hem niet betrekken bij huishoudelijke taken? Wasophangen, vaatwasser ...
Die van mij doet alles tegenover gesteld dan. Klimt in de vaatwasser of trek rek en al eruit. Kastjes open spullen eruit. Stofzuigen vind die geweldig om die slang te pakken. Of aan en uit knopje in te drukken. Het is soms ook wel lachwekkend 🤣

één jaar geleden

Reactie op Ctjuh

Jaa lastig die van mij heeft dat nu ook wel meer ik kan hem ook niet in de ...
Heel lastig zelfs, wordt er soms Echt gek van.. in de box blijft hij maar 3 min, in stoel zetten werkt heeeeel soms met geluk maar heb liever dat hij zich vermaakt dan in zostoel zitten 🥺

één jaar geleden

Reactie op Ctjuh

Die van mij doet alles tegenover gesteld dan. Klimt in de vaatwasser of tre ...
Haha hier is het ook niet altijd behulpzaam hoor. De was word er bijvoorbeeld altijd vakkundig uit de wasmand gehaald als ik.t net netjes heb opgevouwen erin. Moet er soms ook om lachen, maar het vermaakt hem wel en uiteindelijk word de taak toch volbracht. Ik heb sowieso op voorhand bij het krijgen van een kind al gezegd, nooit snel snel iets willen doen of haasten. Gaat je toch niet meer lukken 😋 Dan maar een iets minder opgeruimd huis. mindset helpt ook een hoop merk ik.

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Haha hier is het ook niet altijd behulpzaam hoor. De was word er bijvoorbee ...
Is ook zo alleen nu met een 2e zwangerschap en nesteldrang is dat best lastig hahaha

één jaar geleden

Reactie op Ctjuh

Is ook zo alleen nu met een 2e zwangerschap en nesteldrang is dat best last ...
Haha heel herkenbaar hoor, hoe ver ben je nu? Ik ben nu 21 weken, nog geen klassieke nesteldrang, maar meer ik wil alles weggooien drang 🤣

één jaar geleden

Mijn zoontje vind het vooral leuk om te spelen met dingen die geen echt speelgoed zijn. Zoals vanochtend heeft hij zich een uur lang vermaakt met een lepel en de dop van zonnebrand creme door de dop telkens op de lepel te doen en dat rammelt zo leuk heen en weer haha. Of ik haal pannen uit de kast en een pollepel vind hij ook geweldig gaat hij er lekker op slaan. We hebben ook van die boekjes die muziek maken als je op een knopje drukt, die zijn ook groot succes! Hopelijk heb je hier wat aan, succes!!

één jaar geleden

Niet teveel aanbieden aan soorten speelgoed helpt hier. Anders vind hij geen rust

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Haha heel herkenbaar hoor, hoe ver ben je nu? Ik ben nu 21 weken, nog geen ...
33+6 weken🤣

één jaar geleden

Reactie op Ctjuh

33+6 weken🤣
Oh ja dat is wel echt nesteldrang fase ja haha.