Wie heeft er een leuk alternatief voor beschuit met muisjes?
Als we een meisje zouden krijgen is het makkelijk, roze koeken 🤪
Maar we krijgen een jongen en ik kan niks leuks bedenken 🤯
Arretjescake met muisjes
Geboortekoekjes
Soesjes met blauwe chokolade
Cakejes met blauwe hagelslag, muisjes of blauwe suiker
Lange vingers of stroopwafeltjes met chokola en blauwe muisjes
Wafels met blauwe poedersuiker
Gebakjes met een eetbare print met blauw
Dit heb ik bij de aankondiging gemaakt 😄 Oreo koekjes en lange vingers in chocolade met muisjes (of glutenvrij met stads-/landgenootjes ;-) Google maar!)
Oeh deze ga ik ook even volgen! Heb van de week ook zitten zoeken, kon toch weinig vinden, heb ook geen zin om in de kraamweek nog te gaan bakken ofzo 🤪
Wij gaan heeeel makkelijk deze koekjes doen dit keer 🙈
Deze hebben wij ook gedaan bij de eerste! Ze zijn echt heel lekker, geven geen troep. Zijn apart verpakt en ideaal als je op het werk gaat trakteren! Ik denk dat wij ook weer voor deze koekjes gaan dit keer!
De bovenkant van negerzoenen afsnijden en in muisjes dippen, chocola smelten hier flikken van maken met muisjes, lange vingers dippen in chocola en door de muisjes (kan ook met boter)
Ik heb 2x hapjes gemaakt voor een vriendin. Hele simpele dingen maar het staat toch erg leuk!
Ik heb op werk al van die diepvries mini tompoesjes getrakteerd. Even laten ontdooien en dan kan je de muisjes er zo overheen strooien en klaar. Goedkoop en heel makkelijk, maar natuurlijk wel alleen in roze..
Ik heb tijdens het begin van mn vorige bevalling mooi cake staan bakken. Fijne afleiding, af en toe hangen op het aanrecht, heerlijke geur in huis en verse cake met muisjes voor de visite (en voor onszelf 🥳)