35 Reacties

4 jaar geleden

Buys zoenen, kopje er af halen en dopen in de blauwe muisjes 😋

4 jaar geleden

Arretjescake met muisjes Geboortekoekjes Soesjes met blauwe chokolade Cakejes met blauwe hagelslag, muisjes of blauwe suiker Lange vingers of stroopwafeltjes met chokola en blauwe muisjes Wafels met blauwe poedersuiker Gebakjes met een eetbare print met blauw

4 jaar geleden

Volggg

4 jaar geleden

Cupcakes met blauwe vulling/blauwe versiersels? Cake pops (soort mini cakeje op een lolly stokje), smurfen snoepjes? 😋

4 jaar geleden

Wij hebben bij de geboorte van mijn zoontje dit gemaakt.

4 jaar geleden

Stroopwafels stukje gedipt in witte chocola met muisjes. Was echt heel lekker!

4 jaar geleden

Dit heb ik bij de aankondiging gemaakt 😄 Oreo koekjes en lange vingers in chocolade met muisjes (of glutenvrij met stads-/landgenootjes ;-) Google maar!)

4 jaar geleden

Wij gaan heeeel makkelijk deze koekjes doen dit keer 🙈

4 jaar geleden

En deze lolly's en knijpzakjes voor de neefjes en nichtjes om mee te nemen naar huis en natuurlijk ook voor onze zoontje 😅

4 jaar geleden

Oeh deze ga ik ook even volgen! Heb van de week ook zitten zoeken, kon toch weinig vinden, heb ook geen zin om in de kraamweek nog te gaan bakken ofzo 🤪

4 jaar geleden

Reactie op Mommy20202022

Deze hadden wij ook ideaal!! En heel lekker
Zoenen met muisjes vinden wij een leuk alternatief 😃

4 jaar geleden

Deze hadden wij ook ideaal!! En heel lekker
Ja ik hoor veel goeie verhalen erover! Ben zo benieuwd was gelijk verkocht toen ik ze zag 🙈 lijkt me zo handig gelijk in 1 keer klaar

4 jaar geleden

Reactie op Mommy20202022

Deze hebben wij ook gedaan bij de eerste! Ze zijn echt heel lekker, geven geen troep. Zijn apart verpakt en ideaal als je op het werk gaat trakteren! Ik denk dat wij ook weer voor deze koekjes gaan dit keer!

4 jaar geleden

Reactie op Deakenx

Deze hebben wij ook gedaan bij de eerste! Ze zijn echt heel lekker, geven g ...
Hoor steeds vaker dat deze heel lekker zijn ben zo benieuwd 🙈 Vind ook echt ideaal hoe het apart verpakt zit en je in 1 keer gelijk klaar bent!

4 jaar geleden

Wij hadden cake met slagroom en muisjes, lekkaahhh!

4 jaar geleden

De bovenkant van negerzoenen afsnijden en in muisjes dippen, chocola smelten hier flikken van maken met muisjes, lange vingers dippen in chocola en door de muisjes (kan ook met boter) Ik heb 2x hapjes gemaakt voor een vriendin. Hele simpele dingen maar het staat toch erg leuk!

4 jaar geleden

Ik heb op werk al van die diepvries mini tompoesjes getrakteerd. Even laten ontdooien en dan kan je de muisjes er zo overheen strooien en klaar. Goedkoop en heel makkelijk, maar natuurlijk wel alleen in roze..

4 jaar geleden

Ik heb tijdens het begin van mn vorige bevalling mooi cake staan bakken. Fijne afleiding, af en toe hangen op het aanrecht, heerlijke geur in huis en verse cake met muisjes voor de visite (en voor onszelf 🥳)