12 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik hier gewoon doeken van bambino en knuffeldoek komt uit Hema 😉 veel goedkoper

3 jaar geleden

Doeken van bambino kolen trouwens uit kruidvat 😉

3 jaar geleden

Ik gebruik hier gewoon doeken van bambino en knuffeldoek komt uit Hema 😉 ...
Heb je daar misschien linkjes van?

3 jaar geleden

Reactie op Meikevd

Heb je daar misschien linkjes van?

3 jaar geleden

https://www.hema.com/nl-be/baby/babyverzorging/baby-hydrofieldoek/hydrofieldoek-110x110-cheeta-33332120.html Deze doek heeft ze altijd bij haar en kan ze door ademen. Als ze onrustig is legt ze dit over haar hoofdje

3 jaar geleden

Ik weet niet of er een alternatief voor is, maar wij gebruiken ze ook al vanaf de geboorte en wij zijn er heel blij mee 😃

3 jaar geleden

Ik gebruik groot laken, horizontaal (kan ik straks om matras vouwen) en dan kersenpittenzak (langwerpig) over haar heen (laken er overheen gevouwen) werkt super☺️

3 jaar geleden

Misschien kan je googelen op een slaaptunnel? Volgens mij hetzelfde idee, alleen dan zonder rits/klitteband. Je kan ook bij vinted/marktplaats kijken. Ze worden vaak 2e hands aangeboden.

3 jaar geleden

Ik gebruik het ook, icm een fedde & Kees slaapzakje, bevalt heel erg goed en vind het echt fijner dan een gewoon laken! Tip; er staan er veel op marktplaats, is een stuk beter betaalbaar! En het slijt niet echt, dus waarschijnlijk kan je het naderhand ook weer verkopen. En dan hoeft het uiteindelijk niet duur te zijn om een tijdje te gebruiken :)

3 jaar geleden

Ik gebruik er ook eentje zonder slaapzakje nu het zo warm is dus alleen romper en het lakentje gaat goed hier. Hij blijft daardoor op dezelfde plek liggen.

3 jaar geleden

Wij hebben ook het lakentje van Fedde en Kees en zijn er erg tevreden over. Het is wel een flinke investering inderdaad, maar je kan ze ook huren via hun site als je het eerst wilt uitproberen.

3 jaar geleden

Ik gebruik een lakenspanner het lakentje en deken klem ik boven in vast en zo blijft onze zoon en de dekentjes op hun plek. Het idee van de foto. Dan alleen het bovenste elastiek. Is niet duur tussen €3,- en €15,-