24 Reacties
één jaar geleden
Geen alternatief, wel een eventuele tip. Brood mengen met een fruithapje en dat proberen te geven en dan langzaam steeds minder fruit erdoor, zo is dat hier heel goed gegaan en nu eet mijn zoontje 2 boterhammen in de middag met boter en jam/pindakaas (zonder fruithapje) 😁 daarnaast krijgt hij water of lauwe slappe thee (rooibos/vruchten). Nu sinds een week, wil hij ook sabbelen op de korstjes!
één jaar geleden
Reactie op Mir123
Ik geef vaak havermout en daar heb ik echt heel veel varianten op.
Je kan ...
Ooh ik volg je ! Mijn zoontje heeft zware koemelk allergie en heeft een multiallergie op meerdere voeding producten.
één jaar geleden
Hier eet ze ook slecht brood. Idee dat ze het gewoon niet zo lekker vind. Helaas ook geen (bananen)pannenkoekjes. Het scheelt wel wat erop zit want als er banaan of avocado op zit eet ze het wel iets beter. Maar ik ben dus ook op zoek naar goede alternatieven
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Hier eet ze ook slecht brood. Idee dat ze het gewoon niet zo lekker vind. H ...
Lastig, hè? Ik zou zo graag hebben dat hij ook iets kan eten wat hij zelf van z’n bord kan pakken, maar tot nu toe nog niks gevonden wat hij lekker vindt. Na een paar happen stopt hij weer 😅.
één jaar geleden
Reactie op Mir123
Wel eens eigen notenpasta gemaakt? Of iets met doperwtenspread?
Notenpasta geef ik wel eens doperwtenspread nog nooit van gehoord. Hoe maak je dat?
één jaar geleden
Reactie op NvSdB91
Lastig, hè? Ik zou zo graag hebben dat hij ook iets kan eten wat hij zelf v ...
Ik geef soms ook iets vaker een volkoren soepstengel. Is vast ook niet goed maar ja dan heb ik toch het idee dat ze wat volkoren binnen heeft?
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Ik geef soms ook iets vaker een volkoren soepstengel. Is vast ook niet goed ...
Iets is beter dan niets, denk ik dan maar.
Ons zoontje eet gelukkig wel de granen van Olvarit in zijn pap, dus dan krijgt hij toch granen binnen. Het wordt alleen zo eentonig..
één jaar geleden
Hier is havermout met havermelk een dikke hit (hij heeft kma).
200ml melk
40gr havermout
Kaneel (hoeft niet)
Handje diepfriesfruit
Hier eet hij 2 keer van. Bewaar de andere helft altijd in de koelkast en ook koud vind ie het heerlijk