12 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook gekregen omdat mijn zoontje beginnende oorontsteking zou hebben. Ik heb het hem nog niet gegeven en als ik jouw verhaal lees, durf ik dat eigenlijk ook niet eens meer. Wat zwaar voor je! Hopelijk is het snel over. Maar misschien ligt het aan de pijn die hij heeft door de oorontsteking en niet het drankje zelf? In ieder geval heel veel beterschap gewenst!

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook gekregen omdat mijn zoontje beginnende oorontsteking zo ...
Toen hij huilde vanwege z'n oortjes trapte hij niet zo met z'n beentjes dus ik denk echt dat het de bijwerkingen zijn. Dank je wel, jij ook beterschap met je kleine man!

3 jaar geleden

Wi hebben deze ook gebruikt 7 dagen, tijdens die 7 dagen geen last gehad ergens van.. Maar daarna had hij opeens krampjes en diarree.. Huisarts gaf aan dat het idd een reactie kon zijn op antibiotica.

3 jaar geleden

Hier deze kuur ook gehad, hij had wat last van diarree. We gaven het vlak voor de melkfles, dan hebben ze er meestal minder last van. Het krijsen 's avonds herken ik wel, maar dat is van de oorontsteking. Die doet vaak 's avonds meer pijn en vooral bij liggen. Mijn mannetje heeft al sinds oktober last van oorontstekingen en krijgt begin mei buisjes in de hoop dat het daarna beter gaat

3 jaar geleden

Ik heb deze ook pas gehad voor me zoontje zijn kapotte ontstoken wangetjes. De enige bijwerking die hij heeft gehad is ongeveer 6 poepluiers op een dag

3 jaar geleden

Herkenbaar.. hier hebben we vlak na de kraamweek een kuur gehad vanwege een ontstoken navel. Krampen zijn een bijwerking van antibiotica. Dat spul gooit heel de darmwerking in de war.. manier van toedienen maakt niks uit. Wij hebben probiotica gegeven ter bevordering van de darmwerking. En verder gewoon uitzitten.. heeft bij ons ruim 3 weken geduurd

3 jaar geleden

Hier 7 dagen gegeven en geen last van gehad. Werd ons aangeraden om het na het geven van de fles of ander eten toe te dienen. Aangezien het maagje dan niet leeg is.

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad ook hier kreeg mijn zoontje van toen 6 maanden buik klachten met spuit luiers enz. Zo zielig maar erbij gaf ik hem een zetpil dat hielp een klein beetje. Er is niks aan te doen. Misschien een warm badje deed ik en dat hielp klein beetje. Heb ook nachten met een opgelopen . Ik heb het ook met een spuitje gegeven in zijn mond . Hoop dat je er wat aan hebt. Eigenlijk is er niet echt een oplossing. Het blijft natuurlijk rotzooi voor zo een kleintje. Maar de mijne was na 3 dagen wel opgeknapt.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. We hebben nu elke keer vlak voor de fles het kuurtje toegediend. Overdag is er niks aan de hand, maar 's avonds is het drama. Na z'n papfles van 18.30 huilde hij weer hard en overstrekte zich weer, maar deze keer viel hij wel vrij snel in slaap. Hopelijk slaapt hij lekker door en kan hij ook lekker z'n rust pakken.

3 jaar geleden

Onze dochter heeft een dubbele oorontsteking en bij ons was de arts heel terughoudend met antibiotica. Zetpillen doen hier wonderen en zou na een week vanzelf over moeten gaan. We passen daarnaast ook ostheopatie toe.

3 jaar geleden

Hier ook een kleine meid van bijna 9 maand met een dubbele oorontsteking. Met de Huisarts contact gehad en die zei dat we gewoon zetpillen moesten geven. Of ze moest een week een lek oortje hebben dan kreeg ze pas druppels. Hier 2 nachten alles bij elkaar gehuild toen eindelijk de doorbraak. Dit is overige de 2 oorontsteking binnen 6 week. 1e keer was het niet zo erg nu erg veel.pijn gehad. 1 oortje erg smerig en de 2e kwam erg veel groene slijm uit. Voelt zich na een weekje gelukkig iets beter.

3 jaar geleden

Ik weet uit ervaring dat probiotica de darmen enorm kan helpen tegen de bijwerkingen van antibiotica. Misschien eens proberen?