Even mijn ei kwijt.. afgelopen woensdagmiddag lag onze zoon bij mij in bed en opeens dacht ik dit gaat niet zo goed. Huisarts gebeld en konden een uurtje later komen, na wat pufjes heeft de huisarts contact opgenomen met het ziekenhuis en konden we direct door naar de kinderafdeling. 2 nachtjes gebleven met vernevelen, pufjes, bloedprikken etc. Vanmiddag mochten we eindelijk weer naar huis. Ik merk nu dat ik echt een tik heb gehad, ben mega emotioneel, kijk continu op de camera, bang dat ik te laat aan de bel trek en ga zo maar door. Tel daar ook nog eens de hormonen bij van een zwangerschap (net zwanger) en het is feest. Astma kunnen ze pas vaststellen vanaf 4/6 jaar maar aangezien zijn vader zwaar astmatisch is mochten we er wel vanuit gaan, het was nu een combinatie van een virus+astma. Zijn er moeders hier die ook een kindje hebben met astma, benauwdheid, ziekenhuisopnames? We mochten er vanuit gaan dat dit niet de laatste keer zou zijn.. sorry beetje een wazig verhaal maar ik zoek iemand die hetzelfde heeft meegemaakt of soortgelijk waardoor ik enigszins een beetje gerustgesteld kan worden..