7 Reacties

9 maanden geleden

Jaa hot wheels bij Kruidvat aan te raden!!

9 maanden geleden

Hier ook een auto fan! De ‘echte’ cars autos zijn favoriet. Ook wat hotwheels, is wel vergelijkbaar met de metalen cars autos, alleen een beetje kleiner en geen oogjes.

9 maanden geleden

Reactie op NvSdB91

Hier ook een auto fan! De ‘echte’ cars autos zijn favoriet. Ook wat hotwhee ...
Ja hier zijn de autootjes van Cars ook echt favoriet. Dus dat is ook wel heel leuk om uit te breiden. Zie in de winkels alleen erg weinig van Cars helaas. Jullie nog leuk Cars speelgoed dat je aan zou raden? 😄

9 maanden geleden

Reactie op Veer96

Ja hier zijn de autootjes van Cars ook echt favoriet. Dus dat is ook wel he ...
Inderdaad in de winkels valt het tegen. Via Vinted kun je wel nog een heleboel Cars auto’s vinden. Ik heb vorig jaar een verzameling van 100+ cars auto’s in 1x gekocht die we in kleine delen hebben gegeven. Voor verjaardag enzo en als stimulans met zindelijk worden. Als je zoekt naar ‘Cars Diecast’ kom je er heel veel tegen. Er zijn meerdere accounts die ze in hele nette of nieuwe staat verkopen!

9 maanden geleden

Reactie op NvSdB91

Inderdaad in de winkels valt het tegen. Via Vinted kun je wel nog een heleb ...
Bedankt voor de tip! 😄

9 maanden geleden

hier ook een autofan! Mijn zoon speelt al heel lang met hotwheels. Vorig jaar heeft hij een mooie garage gekregen. Lidl verkoopt online een heel leuke! https://www.lidl.nl/p/playtive-racers-parkeergarage/p100381437

9 maanden geleden

Reactie op SweetCherry

hier ook een autofan! Mijn zoon speelt al heel lang met hotwheels. Vorig ja ...
Oh, deze moet je wel zelf in elkaar zetten. het is aan te bevelen alvast een korte schroevendraaier in huis te hebben