7 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik deze van Avent: https://www.philips.nl/c-p/SCF053_17/avent-glazen-natural-babyfles Denk dat met 3 maanden een grotere inhoud wel fijn is, en zelf vind ik glas fijn! Hoeveel flessen je nodig hebt ben ik ook nog niet over uit, dus ben wel benieuwd!

4 jaar geleden

Misschien handig om tips te vragen voor hoeveelheid bij het consultatiebureau. Heb zelf de he set met aventflessen... zit in een doos bij elkaar. Maar Chantal drinkt bij 5 weken nu nog uit een andere fles die wat smaller is (dr. Brown fles) omdat ze nog klein is...

4 jaar geleden

125 ml is te klein, je kan beter een grotere kopen. Zonde van je geld anders. Ik heb 3 flessen. Mijn baby komt ongeveer 3 keer in de nacht en dan hoef ik ze niet midden in de nacht uitgebreid staan af te wassen.

4 jaar geleden

Ik heb de glazen flessen van avent icm borstvoeding. Gaat super. Wij hebben er 3. En de glazen flessen blijven beter schoon. Bij de plastic flessen komen er kleine krasjes in waar viezigheid in blijft zitten. En krijgt je baby toch micro plastic binnen. En daarnaast hebben wij deze. Ideaal! De bloem doe he afwasmiddel in :)

4 jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Misschien handig om tips te vragen voor hoeveelheid bij het consultatiebure ...
De roze flessen die wij hebben sluiten wel goed aan op borstvoeding... Zijn van plastic. Natural Newborn startersset... incl borstel en speen erbij

4 jaar geleden

Ik gebruik ook de Avent natural flessen. Voor mijn zoontje van 1.5 gebruik ik ze nog steeds. Ik gebruik de 260ml flessen. Hij heeft ongeveer tot een half jaar de 0 speen erop gehad (zo bleef hij voorkeur houden voor de borst), daarna speen 1, en na zijn verjaardag door naar speen 2 (en nu speen 4, hij vind het lekker om voor het slapen nog wat warme melk te drinken) Voor mijn dochtertje doe ik nu hetzelfde. Ik ben bij 2 weken beginnen met savonds een flesje met de 0 speen. Ze kent de fles nu dus goed. De rest van de dag drinkt ze aan de borst. Ik had meerdere flessen.. 2 thuis (1 reserve als de andere bijv in de vaatwasser zit).. 1 bij oma (die past 1x per week op), 1 bij de gastouder.

4 jaar geleden

Ik heb er een heleboel te koop via vinted! Verschillende formaten, de kleinere en grotere. Alleen eventueel nieuwe spenen kopen mocht je dat hygiënischer vinden! https://www.vinted.nl/member/26404623-marrr23