8 Reacties

één jaar geleden

Ohja goed om bij te zeggen. Het in de nacht wakker worden voor voeding is al minimaal 3 maand aan de gang.

één jaar geleden

Ik zit met hetzelfde, echter word hij hier alleen wakker voor een fles als hij weer in een sprong zit.. ik ga gewoon met hem mee en weet dat als de sprong voorbij is hij gewoon weer doorslaapt. Wel eens water geprobeerd of iets anders maar dat was geen succes dus wij geven er gewoon aan toe. Hij zal het wel nodig hebben denk ik dan..

één jaar geleden

Misschien de flessen overdag wat ophogen? Wij zaten ook op 180+6 maar hij werd inderdaad ook elke keer rond 23 uur wakker voor een flesje. Nu zitten we overdag op 210+7 en voor het slapen doen we 240+8 met soms nog wat schepjes granen. Sindsdien slaapt hij weer enorm goed, ik denk dus toch honger!

één jaar geleden

Reactie op rb-2022

Ohja goed om bij te zeggen. Het in de nacht wakker worden voor voeding is a ...
Lees nu dit haha, dan heb ik helaas geen idee.. sorry

één jaar geleden

Reactie op HannahCJ

Misschien de flessen overdag wat ophogen? Wij zaten ook op 180+6 maar hij w ...
Dat is ook het enige waarvan ik denk het zal vast de honger zijn. Hierdoor laat ik heb liever niet in de nacht maar ‘gewoon’ huilen. Bedankt voor de tip! Ik ga dat proberen☺️

één jaar geleden

Reactie op sbf1712

Ik zit met hetzelfde, echter word hij hier alleen wakker voor een fles als ...
Zo denk ik ook altijd. Ik stop niet ineens met geven van melk. Ben toch altijd bang dat hij wel honger heeft. Het heeft met hem ook een lange tijd geduurd voordat hij hapjes echt ging eten. Heeft op dit moment ook nog maar 1 tand die is doorgekomen. Maakt het ook lastiger..

één jaar geleden

Hier ook, is eigenlijk al bijna een jaar lang zo. Flessen overdag ophogen lukt haast niet, de 180+6 drinkt ze al niet op. Maar ‘s nachts wil ze dus altijd ‘bijvullen’. Nou ja. Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf een keer over gaat. Ze volgt haar groeilijntje strakker dan strak, dus wat dat betreft gaat het goed. Geen tips dus eigenlijk, wel herkenning 😘

één jaar geleden

Onze zoon had dit ook. Sterker nog, overdag bunkerde hij als een bootwerker alles naar binnen. Snachts kwam hij elke 3h voor een fles Dit heeft hij gedaan dag 1 tot 11 maanden, toen was het ineens klaar met de flessen en gingen we van flessen per dag naar 1. En die ene fles gebruiken we om pap mee te maken, die hij met een lepel krijgt. Hij zeurt nu snachts wel weer wat meer vanwege de verlatingsangst maar flessen hoeft hij niet meer. Ook geen water of ander eten overigens. Dus ze regelen het op zich prima zelf.