8 Reacties
10 maanden geleden
Wij hebben dat hier ook een tijdje gehad met onze zoon. Het gaat een beetje af en aan.
Wij bieden ook niks anders aan, maar hij krijgt wel altijd een toetje. Als hij amper heeft gegeten, gewoon wat meer. Dan weet ik zeker dat hij niet met honger naar bed gaat, want daar heeft niemand baat bij.
Gelukkig gaat het hier vanzelf elke keer weer beter en dan eet hij ineens weer goed.
Hij is sowieso geen grote eter, maar ik maak er ook absoluut geen strijd van want ik ben in de veronderstelling dat je die dan toch gaat verliezen als ouder. Eten moet leuk blijven en geen ding worden, want dat zorgt in mijn optiek alleen voor meer problemen.
10 maanden geleden
Herkenbaar, eten gaat overdag erg goed maar avondeten al heel lang een drama. Roept ook hee
Vrolijk eten en koken enz maar voordat ik het hem geef is het huilen en nee klikken..
Ik ben terug naar volledig geprakt en met name zoete aardappel met een groente en vis of gehakt geprakt gaat er nog wel in. Maar het verschilt per dag. Ook in de stoel wil hij niet , alleen op schoot met een video van juffrouw Roos. Ook dat wil ik eigenlijk niet maar toch gaat dan het naar binnen krijgen van groenten voor op een video ..
10 maanden geleden
Herkenbaar met mijn zoontje van ruim 1.5. Vooral groenten worden niet meer geproefd, geweigerd en meteen uitgespuugd. Hij weet het er haarfijn uit te vissen. Wij maken hier geen strijd van (ook al frustreert het enorm). Dan eet hij maar niet, ook al schreeuwde hij ook "eten eten eten" van te voren. Bieden wel nog yoghurt aan met een beetje fruit erdoor, dat doen we altijd. Vanavond at hij ineens tegen alle verwachtingen in een kopje minestrone soep op met veel grove groenten erin. Terwijl hij soep en grove groenten haat. Dus dat was dan weer een verrassing 😂
10 maanden geleden
Reactie op djcargado
Hier 21 maanden oud weigert alle groente ook al proberen wij het op een gez ...
Oh dat is ook rot idd! Hier gaan ook de aardappeltjes er niet in… vis en vlees een enkele keer wel maar ook niet altijd. Het enigste wat ze nu wel wil eten in de avond is roer ei… maar ook zonder groente. Ach het is een fase hè 😅