Hi allemaal,
bij ons is het een drama om onze zoon van 27+ maanden in slaap te krijgen. Het heeft de laatste tijd echt een aantal uur nodig en elke avond het zelfde verhaal.. nog meer die dit ervaren? En iemand tips?
Heeft ie nog een dutje overdag ? Wellicht voor het slapen gaan nog even een blokje wandelen ? Frisse lucht doet goed voor het slapen. Hopelijk is deze fase voor jullie beide snel voorbij :)
Ja ik merk het gelijk als ik hem op hou.. en inderdaad dan is hij ‘s avonds helemaal oververmoeid .. het is wat hè 😅 had stiekem gehoopt dat het bij de leeftijd hoorde
Hier ook gehad, deed nog een dutje van 1,5 uur, maar toch mee gestopt (of ernstig ingekort tot max een halfuur) en nu niks meer aan de hand. Ik dacht ook dat ze haar dutje echt nog nodig had, maar ze kan opeens echt prima zonder! Af en toe dus een powernap, maar slaapt in de avond weer uiterlijk 19 uur en klokje rond (of langer). Ze plakt dus haar middagdut aan de avond vast☺️
Herkenbaar! Hier speelt het nu 5 weken, zowel niet kunnen inslapen als 's nachts 4 tot 5 keer wakker. Het helpt onze dochter als 1 van ons naast haar bedje zit tot ze in slaap valt. Gisterenavond viel ze opeens weer zelfstandig in slaat. Hopelijk een fase.
Hier het zelfde
Slaapt ook in de middag nog 2u en heeft dit ook echt nodig altijd wel inslaap problemen gehad valt altijd inslaap als 1 van ons erbij is. Maar duurt de laatste tijd weer langer als normaal ik denk het zal wel weer een fase zijn🥰