5 Reacties

één jaar geleden

Hmm de enige tip/herkenning wat ik heb met mijn eigen kind is dat hij dan zelf wilt eten. Als ik hem hapjes voer is het huilen nee schudden en nou bijna proberen uit de stoel te klimmen om weg te komen... geef ik het bakje en de lepel zelf dan is het zo pp(word wel een troep!)

één jaar geleden

Voer je hem of laat je hem zelf eten? Hier is zelf eten een hit. En laatst toen iemand met haar kindje langs kwam tijdens het eten wilde het kindje ook niet, totdat ze hem zelf liet eten. Misschien is dat iets? Als je dat al doet niet natuurlijk🤗

één jaar geleden

Ok goeie want waarom is dat dan alleen met avondeten? Want de overige hapjes geef ik hem ook altijd nog met de lepel en voer ik hem.. Moet ook eens gaan beginnen dat hij het zelf gaat proberen maar het geeft zo’n troep!

één jaar geleden

Tip voor de troep: knip een vuilniszak door dst die helemaal.open kan en leg deze onder de stoel. Heb doekjes bij de hand voor de handen en gezicht. Waarom alleen bij avond eten? Geen idee . Hier eet ie zelf fruit en brood, avond eten is bet enige wat "gevoerd" wordt (wat dus niet meer gaat haha)

één jaar geleden

Reactie op romee1983

Ok goeie want waarom is dat dan alleen met avondeten? Want de overige hapje ...
Haha, de troep wordt steeds minder hoor! T voordeel is dat je zelf ook warm kan eten😄 ik leg vaak gewoon wat stukjes op haar tafeltje zodat ze het zelf kan pakken, niet alles in een keer, dan valt de troep ook mee. En probeer aan te leren als ze niet meer wil dat ze het aan me geeft (eerder gooide ze het dan op de grond), dat gaat ook heel goed! En avondeten, geen idee. Misschien moe?