18 Reacties
4 jaar geleden
heeft ze dan meer behoefde aan voeding misschien? , bij ons is dat precies het zelfde alleen dan wil ze dus constant de fles , buiten dat is dan ook niets goed, ik ga nu voor de avond dikkere voeding gebruiken om te kijken of ze dan wel tevreden is
4 jaar geleden
Hier kindje van 9 weken.. en precies hetzelfde 🤣! Hier werd gezegd dat het erbij hoort.. onze kleine sliep heel weinig..
4 jaar geleden
Wij hadden hier precies hetzelfde, leek ontevreden/ niet op haar gemak. Uiteindelijk zijn we bij een osteopaat geweest en bleek haar nekje vast te zitten (ze had ook een voorkeurshouding). Sinds we daar zijn geweest hebben we een heel ander kind, vrolijke baby en lacht veel! Kan nu ook een tijd in de box liggen 'spelen'/ om haar heen kijken. Ze is nu bijna 9 weken en met 7 weken bij de osteopaat geweest
4 jaar geleden
Hier was dat ook en bleek dat hij nood had aan meer melk , meer gegeven en direct een andere baby
4 jaar geleden
Zo te zien probeer je al veel dingen🌸 Geef je een speentje, misschien heeft ze een zuigbehoefte? Vaste rituelen.. verschonen - voeden - knuffelen - zelf "spelen" - slapen en dat opnieuw herhalen. Mijn kleine vind het mobiel boven de box geweldig, die maakt geluid en beweegt en kan zo een tijdje zichzelf vermaken 👍
4 jaar geleden
Hier precies t zelfde! Kan haar niet weg leggen alleen in m’n armen is ze stil of de fles en savonds slaapt ze als een Roosje van 23-5 ongeveer maar de rest van de dag alleen maar huilen… en dan wordt er gezegd “het hoort erbij” maar ik hoor alleen maar verhalen van ouders “nou dat hadden wij niet met onze kinderen” ook zo lekker motiverend 🥲
4 jaar geleden
Hier meisje van ruim 7 weken.. Als ze overdag zo’n jengel/huilbui heeft is er meestal toch wel een reden. Ofwel ze is (erg) vermoeid, ofwel ze wil fysiek contact met ons (ipv de box/maxi cosi/trip trap etc). Als ze slecht slaapt door verborgen reflux merken we dat gelijk in haar gedrag! Slaapt ze goed, dan is het lachen en kletsen. Veel succes met het vinden van de oorzaak! Houd vol
4 jaar geleden
Hier is dat ook het geval een zoon van 5 weken die 3 uur tussen elke fles heeft maar merendeels van de tijd wel 2 uur na de fles wakker word en alleen maar huilt.
Wij geven 7 soms 8 flessen van 120cc + 4.
Voor ons gevoel is dat al veel dus wij durven eigenlijk niet te verhogen naar een 5e schep want ons werd gezegd door het Cb dat 30 scheppen per dag de Max is
4 jaar geleden
Fijn om te lezen dat er meerdere zijn die dit hebben! Dan zal het toch wel gewoon de karakter van onze babys zijn 😅
4 jaar geleden
Ik herken het. Hoewel mijn baby troost vindt in mijn armen is ze, als ze wakker is, veel aan het huilen. Vooral door krampjes momenteel. Of ze is wakker omdat ze honger heeft = ook huilen.
Ik hoop zo dat ik snel een heerlijk baby'tje heb waarmee ik kan 'spelen' en die een lachje naar me geeft 🥲
4 jaar geleden
Reactie op JDR038
Hier is dat ook het geval een zoon van 5 weken die 3 uur tussen elke fles h ...
Je moet doen wat goed voelt. Die van mij is 7 weken morgen
Krijgt ook flessen van 120/130
Nu doe ik voor de nacht 150
Mij consultatiebureau vond dit prima.
Als jij meer wilt zou ik het gewoon doen
En soms is 1 fles meer als genoeg om wat meer te geven en red hij het wat langer tot zijn fles.
4 jaar geleden
Wij zaten denken we in de eerste sprong! Wel iets te vroeg maar we lijken sinds gisteren een totaal ander kind te hebben. Tevreden, eerste lachjes, etc. 🙂🙂
4 jaar geleden
Heb je al een draagzak/doek geprobeerd? Dat heeft mijn leven zo enorm verbeterd! Mijn dochter is niet blij als ze alleen is in bijvoorbeeld een wiegje. In de draagzak is ze zo vertrokken 😴
Dragen zorgt er ook voor dat babies minder spugen en minder last van reflux hebben omdat ze rechtop zitten erin. En het traint meteen hun nekspieren 💪🏽
4 jaar geleden
Wij zaten denken we in de eerste sprong! Wel iets te vroeg maar we lijken s ...
Wauw wat mooi. Jaloers hoor.
Mijn baby heeft hetzelfde. Overal huilen. Behalve in de draagzak, maar dan gaat ze slapen.
Ik weet niet hoe lang een sprong aanhoud? Ze heeft dit altijd wel wat gehad. Maar de laatste 3 dagen wel meer. Meer huilen, meer drinken, slecht slapen.