4 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook buikgriep. Drinkt alleen melk, geen vast voedsel. Klein beetje banaan en heel soms een maisknabbel. Ben juist blij dat ze goed drinkt. Heb zelf net ook buikgriep gehad en dan heb je zelf ook nergens zin in. Heel logisch dus lijkt me. Als hij weer beter is wordt het vast weer zoals normaal.

3 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde gehad toen ons zoontje ziek was rond de kerst. Hij moest ook echt weer wennen aan vast voedsel. Het heeft denk ik een week of 2 geduurd, maar toen was hij weer terug op het oude niveau qua vast voedsel. De nachtfles hebben we er in een nacht of 4 weer vanaf gekregen door de melk te verdunnen door de verhouding water en melk aan te passen. Ik zou voor nu blij zijn met alles wat hij binnenkrijgt. Drinken is erg belangrijk, vooral bij buikgriep omdat er dan veel vocht wordt verloren. Als hij straks weer beter is, kun je weer rustig opbouwen met vast voedsel. Veel beterschap voor je zoontje!

3 jaar geleden

Hier ook gehad, 2 dagen alleen maar melk in eens ook weer 鈥榮 nachts terwijl we daar al een poos af waren. Maar zodra ze weer beter was wilde ze gewoon weer vast voedsel en zaten we meteen weer lekker in het oude ritme. Hier dus geen gewenning van die paar dagen toen ze ziek was!

3 jaar geleden

Als ook melk niet meer gaat eventueel ors bijgeven... Dan krijgen ze in ieder geval even de vitaminen en mineralen binnen die vanuit de ors heel snel opgenomen worden. Mijn middelste is opgenomen geweest met 9 maand met buikvirussen.. hij hield de melk niet binnen 馃槩 heeft toen uiteindelijk ors via sonde gehad, werkte super snel!