7 Reacties

één jaar geleden

Hier dochter die net 2 tandjes ik 1 week heeft gekregen. Wou ook geen melk drinken. Ik weet niet of je warme of koude geeft? Hier wou ze enkel koude melk drinken. Deed goed aan haar tandvlees zag je 😀 Tandjes zijn er nu door en nu drinkt ze gewoon terug warme melk 😉

één jaar geleden

Reactie op 1kiekeboe1

Hier dochter die net 2 tandjes ik 1 week heeft gekregen. Wou ook geen melk ...
ik geef warme melk. Morgen eens proberen met minder warm te maken zijn melkje

één jaar geleden

Vanaf 1 jaar hebben ze ook minder melk nodig dus prima toch?

één jaar geleden

Ons consultatiebureau zei dat kindjes vanaf 1 jaar nog maar ong. 300ml melk op een dag drinken. Zelfs een avondfles meegerekend. Dus je kan bijv bij het ontbijt en/of lunch een klein bekertje van 100ml kunnen geven (gewone halfvolle melk dan). In principe is kunstvoeding niet meer nodig. Misschien geeft dit je een beetje een richtlijn

één jaar geleden

Reactie op Eline.x

Ons consultatiebureau zei dat kindjes vanaf 1 jaar nog maar ong. 300ml melk ...
Hier eet hij smiddags warm en rond 16u fruitpap. wij zijn van belgie daarmee. brood wil hij nog niet eten en soms maak ik dan eens een papje als hij minder drinkt. volgende week moet ik naar kind en gezin kan het daar eens bespreken

één jaar geleden

Hier is meneer vorige week woensdag 1 geworden en drinkt nu alleen savonds voor het slapen nog 1 fles van 180. Overdag geven we hem geen melk maar drinkt hij gewoon water. Naar mijn idee doet hij het er prima op. Hij eet wel wat meer, maar dat is wel een logisch gevolg denk ik.

één jaar geleden

Reactie op anneliesvdc

Hier eet hij smiddags warm en rond 16u fruitpap. wij zijn van belgie daarme ...
Aaah ok! Ja haha, dat werkt net even anders dan hier in Nederland. Het lijkt me een lastiger dingetje als je kindje geen brood of iets eet. Een papje is een goed alternatief. Ik zou het zeker bespreken bij kind en gezin, zij kunnen je beter advies geven. Ben je er inmiddels geweest? :)