13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb hier hetzelfde probleem nu.....m'n meisje krijgt bv en wanneer ik werk flesvoeding. Sinds 2 weken weigert ze fles en drinkt ze ook minder aan de borst. Ze is ook 5 maanden...

3 jaar geleden

De lactatiekundige gaf aan dat het een ontwikkelingsfase kan zijn. Hoort beetje bij haar leeftijd nu. Evt. Doorkomende tandjes kn ook wel. Ze gaven aan dat get een fase is nu

3 jaar geleden

Reactie op Isabella0111

Ik heb hier hetzelfde probleem nu.....m'n meisje krijgt bv en wanneer ik we ...
Ben zo benieuwd wat dat ineens is! Zo gek

3 jaar geleden

Reactie op Isabella0111

De lactatiekundige gaf aan dat het een ontwikkelingsfase kan zijn. Hoort be ...
Oooh echt! Dat stelt gerust! Onze zoon krijgt nu ook tandjes door, dan zal dat het vast zijn!

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, mijn zoon is 5 maanden en sinds 3 dagen drinkt hij alle flessen maar half op😕

3 jaar geleden

Heeft met de sprong te maken. Ik ga er nu ook doorheen met hetzelfde probleem met mijn zoon. Mentale ontwikkelingsfase waar ze doorheen gaan momenteel

3 jaar geleden

Hier bv en af en toe eens een fles En ik merk ook dat ze minder vraagt aan mijn borst.

3 jaar geleden

Reactie op BLN

Hier bv en af en toe eens een fles En ik merk ook dat ze minder vraagt aan ...
Weigert de jouwe ook weleens flesje? De mijne krijgt voll bv alleen wanneer ik werk krijgt ze flesje. Dat is misschien 2x per week. Alleen weigert ze nu sinds weekje of 2

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, drinkt sinds afgelopen donderdag flessen maar half leeg…

3 jaar geleden

Reactie op Isabella0111

Weigert de jouwe ook weleens flesje? De mijne krijgt voll bv alleen wanneer ...
Mijn dochtertje krijg flesje als ik er niet bij ben of we zijn weg en wil eens iets drinken. Wel bv melk in flesje kk kolf af. Ze weiger tot nu toe nog nie.. advent flesjes maat 0 en 1 nie hoger. Ik geef ze meestal nu nog life bv tt ik ga werken dan ga het ook meer flesjes zijn maar met bv.

3 jaar geleden

Hier ook, zoontje van 5 maanden en drinkt opeens super slecht. Ben vandaag zelfs daar de huisartsenpost geweest omdat hij weinig drinkt en weinig plast. Het duurt wel uren voordat een beetje urine in de luier zit. Hij was gelukkig niet uitgedroogd en mocht weer naar huis, maar ik stress me de hele tijd rot omdat hij gewoon echt weinig drinkt en plast. En hier ook nog eens sinds gisteren waterdunne diarree. Ors of water moet hij ook niks van hebben. Is dit bij jullie ook het geval, het minimaal plassen?

3 jaar geleden

Reactie op Lailaa_

Hier ook, zoontje van 5 maanden en drinkt opeens super slecht. Ben vandaag ...
Toevallig tandjes? Ja ik begrijp je helemaal. Heb hier hetzelfde probleem...ze heeft wel plasluiers, maar in vergelijking met hoe het eerst was, is het minder.....drinkt minder en fles wilt ze opeens niet....de lactatiekundige en ggd zeggen dat dit een ontwikkelingsfase is en ze nu veel moeten verwerken. Het is een fase blijkbaar nu. Door beginnende tandjes kunnen ze ook minder drinken omdat het pijn doet. Ja het blijft lastig. Ik probeer zo maar weer eens de fles...Anders maar op en neer rijden van werk naar oma.

3 jaar geleden

Reactie op Isabella0111

Toevallig tandjes? Ja ik begrijp je helemaal. Heb hier hetzelfde probleem. ...
Ja daar zit ik nu ook aan te denken, want hij zit de hele tijd met zijn vingertje tegen zijn tandvlees te drukken en ook met de speen van de fles. Wel fijn om te lezen dat het alleen maar een fase is want dit is behoorlijk stressvol. Heel veel succes jij ook met de kleine!