40 Reacties

3 jaar geleden

Ja wij haha. Deze week een positieve test 😊

3 jaar geleden

Reactie op ilonalei

Ja wij haha. Deze week een positieve test 😊
Ohh wat fijn! Gefeliciteerd! 🥰

3 jaar geleden

Ik wil heel graag, maar ik kamp nog met bekkeninstabiliteit. Dus ik ben nog hard aan het trainen om goed te herstellen. Ik hoop nu als mijn zoon 2 is dat we weer kunnen proberen. Maar het kriebelt wel hoor🙈

3 jaar geleden

Reactie op Rensketje

Ik wil heel graag, maar ik kamp nog met bekkeninstabiliteit. Dus ik ben nog ...
Oh vervelend! Wat zijn je klachten hiervan?

3 jaar geleden

Oh vervelend! Wat zijn je klachten hiervan?
Pijn bij bukken, staan, tillen en lopen. Zodra ik ongesteld ben kan ik de eerste dag ook amper een stap zetten. Maar het gaat al beter dan in het begin gelukkig🤗 eerst kon ik amper een rondje rond de flat lopen en nu kan ik weer ongeveer 4km lopen.

3 jaar geleden

Ik ben nu ook net 5 weekjes zwanger van #2 🥰 zoontje is van mei '22

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van haha. Klopt het dat je door borstvoeding minder vruchtbaar bent? Dat werd mij verteld maar ik kom in deze app toch vrij vaak verhalen tegen van anderen die wel zwanger zijn geraakt. Daardoor ga ik dan een beetje twijfelen. Ik ben een beetje bang geworden dat een tweede kindje misschien langer gaat duren dan ik zelf zou willen..

3 jaar geleden

Wij zijn deze maand met de 2e Ronde bezig. Dus ben benieuwd hoelang het gaat duren 🥰

3 jaar geleden

Ja wij willen ook heel graag weer! Helaas nu nog medische problemen waardoor t niet verantwoord is... Binnenkort weer gesprek met de arts en dan hopelijk groen licht en hopen dat ik gauw zwanger mag zijn

3 jaar geleden

Reactie op Chantaldv1996

Wij zijn deze maand met de 2e Ronde bezig. Dus ben benieuwd hoelang het gaa ...
Spannend!!

3 jaar geleden

Ja wij willen ook heel graag weer! Helaas nu nog medische problemen waardoo ...
Ahh, ik ga duimen dat jullie goed nieuws krijgen! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op embeetjex

Ik ben nu ook net 5 weekjes zwanger van #2 🥰 zoontje is van mei '22
Gefeliciteerd! 🥰

3 jaar geleden

Ja en nee, In onze vriendengroep is net iemand bevallen en zwanger. Dan krijg ik wel baby fever als ik er aan terug denk hoe het was etc. Maar ze is nu flink verkouden en slapen gaat momenteel ruk dan wordt ik weer met twee benen op de aardbol gezet haha. Ook willen wij graag gaan reizen etc en dat gaat met 1 gewoon makkelijker.

3 jaar geleden

Ik heb wel gezegd dat ik 1 jaar toen de pil gehad heb (nog 4 maanden te gaan) en die wil ik graag afmaken en dan gaan we kijken

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van haha. Klopt het dat je door borstvoeding minder vru ...
Het kan zijn dat je de ene maand wel een eisprong hebt en de andere maand niet. Daardoor ben je 'minder vruchtbaar' maar als de eisprong er wel n maandje is, ben je net zo vruchtbaar als anders 😊 je kunt dus zeker zwanger worden als je borstvoeding geeft (ook als je geen menstruatie hebt!).

3 jaar geleden

Ja en nee. Ik vond het zwanger zijn echt geweldig en voelde mij over het algemeen heel fijn in een zwanger lijf (afgezien de kwaaltjes) en zou dan ook super graag nog eens zwanger zijn. Echter heb ik nog steeds heel veel restklachten van dat zwangere lijf, wat dus vooral pas na de bevalling kwam dus er fysiek absoluut nog lang niet aan toe. Mentaal heb ik nu de ruimte niet voor een tweede. Mijn man twijfelt of hij überhaupt wel een tweede zou willen. Sowieso wilden we wel wat meer tijd tussen twee kindjes maar ik vind het ook spannend omdat het zwanger worden meer dan een jaar heeft geduurd en ik toch de tijd wel voel tikken en bang ben dat het te laat is.

3 jaar geleden

Wij zijn ook weer zwanger, nu bijna 13 weken 😀 het is voor ons nummer 3

3 jaar geleden

Ja ik wil! Helaas wil mijn man pas weer gaan proberen als ze 1 wordt dus ik moet nog even geduld hebben

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van haha. Klopt het dat je door borstvoeding minder vru ...
Nee klopt niet. Je cyclus -kan- (hoeft dus niet) langer stil liggen of verschillen na je bevalling als je bv geeft, maar zodra je cyclus op gang komt en je ovuleert(je eisprong hebt) ben je net zo vruchtbaar als voor je zwangerschap..

3 jaar geleden

Ja wij willen ook heel graag weer! Helaas nu nog medische problemen waardoo ...
Ooh jeetje ik ga duimen voor jullie 🙏☀️