19 Reacties
4 jaar geleden
Mijn collega heeft er een voor ons gemaakt helemaal naar ons eigen wens😁 met een dekentje er in en een extra matrasje

4 jaar geleden
Reactie op MamaIna
Van AliExpress. Ga deze vd de 3e x gebruiken en hb deze aan meerderen cadea ...
Heb je een linkje?
4 jaar geleden
Reactie op Monalisamo
Heb je een linkje?
Mijn link werkt zelf niet meer. Heb deze elke x voor €25 gekocht incl verzending. Ze zijn nu ietjes duurder, maar nog goedkoop. Als je bovenaan BABYNEST typt bij AE dan krijg je er een boel. Je kan echt allerlei soorten, maten en kleuren vinden. Zoek een verkoper die veel (goede) reviews heeft incl foto's en liefst een snelle levering.
4 jaar geleden
Ik had bij mn dochter een done by dear nestje heel fijn maar vrij groot waardoor het best een gesleep was soms.
Nu een dockatot gekocht van Vinted.
Nog niet in gebruik dus niet veel vergelijk behalve dat ik hem steviger vind ogen aan de randen, iets meer geborgenheid want iets minder groots. Verder gewoon vooral een leuk printje en wasbare hoezen ook wel prettig (denk aan; spuug/doorlekken)
4 jaar geleden
Ik heb van la millou bij babysparadijs zit extra ademend matras in! Is nog niet in gebruik maar toch wel heel blij mee!
4 jaar geleden
Ik heb er vandaag één besteld van Cam Cam Copenhagen. Ben erg benieuwd. Ze zijn nu op de site van het merk zelf €49 i.p.v. €133.
4 jaar geleden
Wij hebben via https://www.rekel-shop.nl/product/babynestje/ eentje gekocht. Eerst wat stofstaaltjes besteld zodat we thuis konden kiezen en matchen. Onze kleine ligt er overdag al heerlijk in