5 Reacties

3 jaar geleden

Die van ons heeft een enorme zuigbehoeft. Misschien heeft jouw baby dat ook. Een duim is inderdaad nog lastig. Dat kan die van ons ook nog niet en die is 8 weken oud. Wat is de reden dat hij geen speentje accepteert? Weet je dat? Heb je al verschillende vormen geprobeerd? Hier wordt alleen de Bibs supreme geaccepteerd. Alle andere speentjes worden uitgespuugd. Misschien het proberen waard?

3 jaar geleden

Die van mij kan t speentje niet in houden, probeert zelf ook met z'n vuistje maar lukt m niet, wat hier helpt bij t in slaap vallen nu is m'n vinger erin, hij valt dan binnen no time in slaap en is van z'n zuigbehoefte af even. Tot ie zelf kan duimen dan maar ff zo

3 jaar geleden

Onze dochter (7 weken) heeft dit ook. Allebei de handjes gaan om en om richting haar mondje, en ze lijkt echt speficiek haar duim te zoeken, en raakt echt gefrustreerd als het niet lukt. Een speentje helpt soms, maar wordt ook regelmatig door haar handjes weer uit haar mondje geduwd. Speen accepteerde ze eerst helemaal niet, maar ik ben een druppel vitamine D (met sinasappel smaak) op de speen gaan doen en dat werkt goed. Win-win, want zij krijgt zonder al te veel strijd haar vitaminetjes en ik hoef niet te hannissen met lepeltjes of pipetjes.En daardoor accepteert ze haar speen nu wat makkelijker/sneller. Misschien werkt dit bij jullie ook?

3 jaar geleden

Je schijnt je baby te kunnen helpen met duimen, door met je pink zijn duim op de juiste plek te helpen. Een kraamverzorgende dit ooit zien doen en zij vertelde dit...

3 jaar geleden

Mijne stopt sinds week 7 gewoon haar hele hand in de mond en lijkt dit helemaal geweldig te vinden馃槀ze is zo grappig. Nu 9 weken