32 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben nu sinds een paar dagen goede nachten, hiervoor ook 10 maanden lang geen nacht doorgeslapen (nu heel erg hopen dat dit niet tijdelijk zo is). Misschien is het toeval, maar op aanraden van een vriendin hebben we de slaapwikkel van Snoozzz gekocht (via Vinted, als het dan niks zou zijn konden we het ook makkelijk weer doorverkopen). Na een week gebruik lijkt hij nu een stuk dieper te slapen. Maar goed je weet nooit zeker of dat nu hetgene is dat werkt of dat het toeval is, maar het zou iets kunnen zijn om te proberen ook voor jullie misschien!
één jaar geleden
Wat vervelend dat je zulke beroerde nachten hebt. Geen tips oid, maar het lijkt me dat ze wel wat lang slaapt overdag? Maar ja als ze moe is snap ik dat je daar liever niet te veel daarmee gaat rommelen.
Hier geen tips dus maar wel herkenning in het niet doorslapen. Hij kan het wel, maar doet het zelden meer.
Nu gewoon bijna hele nachten in mijn bed, en wil steeds aan de borst.
Ik moet zeggen dat ik het echt niet erg vind en mijn baby er in volg. Ik ga gewoon erg vroeg maar bed haha.
Ik heb me voorgenomen dat het een fase is en dat hij zich geborgen bij me voelt en me nodig heeft snachts.
Deze instelling en er veel rekening mee houden helpen mij, maar het is natuurlijk wel pittig af en toe.
Veel liefs
één jaar geleden
Reactie op chch1990
Maar dit is best wel zielig toch dan kan je kindje niet vrij bewegen. Die v ...
Hij kan erin op zijn zij draaien! Alleen niet naar buik inderdaad. Maar voor hem is dat fijner, omdat hij hiervoor soms s nachts op zijn buik draaide en dan huilend wakker werd. Of in zn slaap ging zitten en dan ook bleef huilen tot we m weer neerlegden.
één jaar geleden
Hier 11,5 maand en komt standaard om de 3 uur. Altijd al zo geweest, van 19 tot 3:30 zou een luxe zijn. Meestal 19, 22, 00, 03, 05:30.. met een beetje pech eerden slaapt niet meer verder..
één jaar geleden
Ik lees heel veel slaapjes overdag verkorten, maar als mijn kleine overdag meer slaapt, slaapt hij in de nacht ook beter. Als hij maar 2 slaapjes van 45 min heeft weet ik dat het een hell nacht gaat zijn
één jaar geleden
Ja hier gaat het ook nog hetzelfde.....wel heb ik een bedhek aangeschaft. Zodat m'n partner ook weer in bed kan slapen en ons meisje aan mijn kant laat slapen. Roep al weken dat ik haar in eigen bedje stop maar nog niet begonnen. Wel ga ik een campingbedje beneden leggen met rits aan voorkant open. Oefenen dat ze zelf erinkruipt en slaapt uiteindelijk. Anders is ze overdag eigenlijk sws wel goed met slapen....maar dus niet in eigen bedje. Dus beneden zo'n campingbedje wip ik ff trainen.....
Naja, heb me maar bij neergelegd dat het nu ff zo is.
één jaar geleden
Reactie op vbhchjvfghvhvc
Hier 11,5 maand en komt standaard om de 3 uur. Altijd al zo geweest, van 19 ...
Idem hier🤗