4 Reacties

3 jaar geleden

Daar ben ik ook benieuwd naar en waar de temperatuur aangenaam is

3 jaar geleden

Ik heb het nu twee keer gedaan. Ik neem mee: grote hydrofiel en kleine voor het afdrogen en een badcape. Verder: badpakje, zwemluier, wasgel. Spullen voor mijzelf met in ieder geval badslippers (om uitglijden met baby te voorkomen). Ik doe thuis mijn badkleding al aan. Ik rij met de kinderwagen naar de rand van het zwembad, daar zijn aankleedkussens. Ik doe mijn kleding uit en daarna kleed ik mn dochter om (zodat ze zo kort mogelijk uitgekleed is). Na het zwemmen douche ik haar zodat dat thuis niet meer hoeft. Dan haar afdrogen en aankleden. Ik leg haar in de wagen en ga dan zelf douchen en aankleden. Daarna geef ik in het restaurant bv en dan valt ze in slaap 😉.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Het hofbad schijnt een leuk zwembad te zijn. Ben er zelf nog niet geweest maar hoor het van vriendinnen met kinderen dat ze daar graag heen gaan. Ik heb zelf al meegemaakt dat er soms geen hokjes zijn voor ouder/kind dus met een baby vet onhandig... Dus hou er rekening mee dat je iets mee neemt waar de kleine in kan als je jezelf gaat omkleden. Verder veel handdoeken/hydrofiele doeken, net wat je gebruik. Zwemluiers en gewone luiers. Badkleding en voor na het zwemmen neem ik bodycreme 😊 En misschien voeding voor als je lang gaat. Wij hadden ook zo'n band waar ze in kan. Vond ze prachtig!

3 jaar geleden

Zwembad De Viergang in Pijnacker!