21 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn voor deze gegaan zonder WiFi Luvion Icon Deluxe Black Edition

4 jaar geleden

Wij zijn voor een Philips Avent gegaan. Ik ken mezelf en zou met een schermpje alleen maar constant zitten kijken en wilde dat voorkomen, dus daarom hebben wij alleen geluid. Deze kwam als beste uit de test bij de Consumentenbond :).

4 jaar geleden

Wij hadden voor onze zoon de Luvion essential, na een jaar kreeg deze gebreken (slecht beeld en temperatuur week 10 graden af) en bereik viel Tegen. Uiteindelijk voor de alecto dmv 200 gekozen. Wat een vooruitgang. Beter beeld, temperatuur die niet meer dan 2 graden afwijkt en veel beter bereik zelfs achter in de tuin.

4 jaar geleden

Wij hadden voor onze zoon de Luvion essential, na een jaar kreeg deze gebreken (slecht beeld en temperatuur week 10 graden af) en bereik viel Tegen. Uiteindelijk voor de alecto dmv 200 gekozen. Wat een vooruitgang. Beter beeld, temperatuur die niet meer dan 2 graden afwijkt en veel beter bereik zelfs achter in de tuin.

4 jaar geleden

Wij hebben de luvion essential gebruikt met veel tevredenheid. Scherp beeld bij dag en nacht en goed geluid wonen nieuwbouw met goed bereik binnenshuis en buiten achter in de tuin (13 meter lang) prima bereik vanaf de 1e etage waar de babyfoon staat. Probleem met de kamer temp herken ik wel maar heb zelf deze melding gewoon uitgezet ik doe er toch vrij weinig mee. Overigens verkoop ik mijn luvion essential nu omdat wij deze niet meer gebruiken. Onze peuter is groot genoeg en de baby komt bij ons op de kamer het eerste jaar. Bij interesse mag je mij contacten (bied hem aan via marktplaats en vinted evt.)

4 jaar geleden

Wij zijn voor deze gegaan. Beste uit de test van de Consumentenbond. Alleen nog even getest maar dat leek goed te zijn. Ik ga hem van de week in de babykamer installeren 😊

4 jaar geleden

Google nest camera. Veel goedkoper dan de meeste babyfoons, beter beeld, meldingen op je telefoon bij beweging, op afstand tegen je kindje kunnen praten en altijd en overal kunnen kijken zolang je maar internet hebt.

4 jaar geleden

Reactie op AngRoos

Wij zijn voor deze gegaan. Beste uit de test van de Consumentenbond. Alleen ...
Kan deze zonder internet?

4 jaar geleden

Reactie op kiki12345

Wij hebben deze ook. Hij werkt zonder internet!

4 jaar geleden

Reactie op kiki12345

Ja zeker 😄 ideaal voor vakanties of bezoekjes aan opa en oma 😊

4 jaar geleden

Reactie op AngRoos

Ja zeker 😄 ideaal voor vakanties of bezoekjes aan opa en oma 😊
Ja daarom zodat ik het overal mee kan nemen op mijn werk gezien ik zzp er ben. En stel je voor dat internet uit valt dat je je baby altijd kan zien.

4 jaar geleden

Wij hebben de luvion essentials besteld, deze is nu in de aanbieding bij bol.com

4 jaar geleden

Luvion grand elite 3 bevalt ons super goed

4 jaar geleden

Wij hebben deze! Beetje uitgeprobeerd en vind het echt een top ding🥰

4 jaar geleden

Wij hebben de alecto dmv-200 aangekocht voor ons eerste kindje en zijn er zeer tevreden van! Goede verbinding, fijne extra’s & altijd zuiver beeld. Het enige wat jammer is dat er geen klok op staat. Een tip: als je graag meerdere kindjes wenst, is het fijn nu al uit te kijken naar een camera waarbij op de ouderunit meerdere camera’s kunnen aangesloten worden zodat je met 1 unit alle kindjes in het oog kan houden.

4 jaar geleden

Reactie op AngRoos

Wij zijn voor deze gegaan. Beste uit de test van de Consumentenbond. Alleen ...
Deze hebben wij ook. Al 2 jaar in gebruik voor ons dochtertje en nu een extra camera erbij gekocht voor de baby. Enige wat lastig is, is als je de camera niet op geluid laat reageren maar altijd aan laat staan dat de ouderunit vrij snel leeg gaat. Maar volgens mij hebben daar de meeste babyfoons met camera wel last van als ik de recenties lees.

4 jaar geleden

Wij hebben momenteel een vtech(wonen in het buitenland) maar deze is volgens mij niet te koop meer, zowieso niet in NL. Hebben er in NL nog een gekocht sinds we terug verhuizen later dit jaar en we een 2e camera nodig hadden voor de 2e die op komst is dus nu de luvion essential plus gekozen. Nog niet veel uitgetest alleen bij opa's en oma's thuis wanneer we daar op visite waren maar de verbinding was er niet altijd even super en niet zo'n mooie kwaliteit beeld dan de vtech die we thuis gebruiken. Fijne van die is wel dat je de camera kan draaien en de parent unit een redelijke batterij heeft vergeleken met de vtech. Persoonlijk vind ik een babyfoon met camera fijn en eentje die je kan draaien op afstand sinds mijn dochter nogal veel beweegt in bed en dus niet altijd in zicht ligt als de camera niet kan draaien. Ze word ook niet standaard huilend wakker dus het hebben van een camera babyfoon vind ik daarom dus wel handig. Soms hoor ik haar snachts wel huilen maar is dit dan in haar slaap dus goed om te weten dat ik dan niet haar kamer in moet gaan want dan word ze juist kwaad wakker en redelijk ontroostbaar voor een tijd 🤭😅 Test ze vooral uit en kijk naar hoeveel ruimte je hebt qua afstand in het kamertje van je kleintje of een draaiende camera bijv nodig is zoals bij ons het geval was. Eentje die je via wifi moet verbinden raad ik zeker af sinds ze deze kunnen hacken en er van die viespeuken zijn die graag meekijken of zelfs praten tegen je kleintje!!

4 jaar geleden

Iemand ervaring met deze camera? Vind het veel schelen qua prijs..

4 jaar geleden

Zeker alecto!

4 jaar geleden

Luvion essential. Bewust gekozen omdat deze geen WiFi heeft dus er geen anderen mee kunnen kijken! Brrrr