7 Reacties

één jaar geleden

Is een leuk “ kerst - sint “ pakket 📦 doos een leuk idee met veel lekkere dingen? Eten / drinken of douche spulletjes? Hoeft niet duur te zijn toch gaat om het gebaar 😀

één jaar geleden

Ik geef mijn schoonouders tickets voor beste zangers live, en mijn ouders theater tickets voor Tineke Schouten. Ook een groter cadeau dan we normaal zouden doen, ook als dank. Mag wel een keertje toch? Even kijken waar ze van houden of leuk vinden om te doen, en anders inderdaad lekker gaan uit eten.

één jaar geleden

Uit eten is altijd goed! En meer opvang is inderdaad veel duurder en is nog gezellig ook toch?

één jaar geleden

Mijn mama past 3x per week op ons zoontje. Wij geven haar met kerst een “groter” cadeautje en nemen haar regelmatig mee als we ergens een dag/weekendje naartoe gaan. Het gaat idd meer om het gebaar dan om hoeveel het kostte.

één jaar geleden

Mijn ouders passen 2 dagen in de week op, ze willen hier echt niks voor hebben en als we een bedankje geven vinden ze zit altijd te gek. We geven ze nu jaarlijks een abonnement van de dierentuin aan beide aangezien ze daar helemaal gek van zijn, en met kerst geven we een weekendje weg voor hun samen.

één jaar geleden

Dankjulliewel voor het meedenken en de tips! Fijn om ook te lezen hoe anderen het aanpakken. We hebben het er nog eens over gehad en zijn voor een groot kerstpakket gegaan met allemaal lekkere dingen erin! Dit omdat we de komende maand al meedere keren samen uit eten "moeten"🤭.

één jaar geleden

Ik zeg..mee uiteten of gezellig met zn alle even weekendje weg ? Ze doen het natuurlijk met alle liefde ;)