Hoi allemaal,
Mijn ouders en schoonouders passen wekelijks op ons zoontje. Nu hadden wij eerst bedacht om ze gezamenlijk mee uit eten te nemen als bedankje voor het afgelopen jaar (ook weer wel een kostenplaatje vind ik zelf, maar mijn man zegt 2 dagen opvang extra is veel duurder. Dat is natuurlijk ook weer zo). Maar wij vieren aankomend weekend sinterklaas. Ik twijfel een beetje wat te doen.
- gewoon een klein cadeautje bij sinterklaas en daarna eens gezamenlijk uiteten.
- bij sinterklaas een soort cadeaubon geven dat ze mee uit eten mogen?
- niet uit eten en een wat groter cadeau bij sinterklaas, maar wat dan?
Ik zit heel erg te twijfelen en vroeg mij af of er hier meerdere zijn die iets soortgelijks doen en zoja wat dan?
Hopelijk kan ik hier wat inspiratie opdoen🙂 alvast bedankt!
Is een leuk “ kerst - sint “ pakket 📦 doos een leuk idee met veel lekkere dingen? Eten / drinken of douche spulletjes?
Hoeft niet duur te zijn toch gaat om het gebaar 😀
Ik geef mijn schoonouders tickets voor beste zangers live, en mijn ouders theater tickets voor Tineke Schouten. Ook een groter cadeau dan we normaal zouden doen, ook als dank. Mag wel een keertje toch? Even kijken waar ze van houden of leuk vinden om te doen, en anders inderdaad lekker gaan uit eten.
Mijn mama past 3x per week op ons zoontje. Wij geven haar met kerst een “groter” cadeautje en nemen haar regelmatig mee als we ergens een dag/weekendje naartoe gaan.
Het gaat idd meer om het gebaar dan om hoeveel het kostte.
Mijn ouders passen 2 dagen in de week op, ze willen hier echt niks voor hebben en als we een bedankje geven vinden ze zit altijd te gek.
We geven ze nu jaarlijks een abonnement van de dierentuin aan beide aangezien ze daar helemaal gek van zijn, en met kerst geven we een weekendje weg voor hun samen.
Dankjulliewel voor het meedenken en de tips! Fijn om ook te lezen hoe anderen het aanpakken. We hebben het er nog eens over gehad en zijn voor een groot kerstpakket gegaan met allemaal lekkere dingen erin! Dit omdat we de komende maand al meedere keren samen uit eten "moeten"🤭.