43 Reacties
4 jaar geleden
Dit past idd onder de meeste boxsprings niet. Wij hebben zojuist dit weekend ons bed verhoogd met bierkratjes. Werkt perfect! Bij onze supermarkt waren ze super makkelijk, €1.50 statiegeld per leeg kratje betaald en kan je weer inleveren wanneer je wil. Ze gaven zelfs de tip om wel alle kratjes van hetzelfde merk te nemen ivm een klein hoogteverschil tussen sommige merken.
4 jaar geleden
Mijn kraamverzorgster heeft aangegeven een boxspring niet op te hogen met klossen. Bierkratjes is een betere oplossing. Soms is het niet eens nodig om je boxspring te verhogen. Ik ben in haar ogen erg klein en dat zou het voor mij alleen maar lastig zijn bed in en uit te gaan als we hem zouden verhogen.
4 jaar geleden
Die passen inderdaad niet. Wij hebben ons toenmalige boxspring met bierkratten gedaan.
Ik moest overigens ook met een keukentrapje mn bed in en uit en dat alles voor de controle. Welke ze 1x per dag deed en 3 min duurde.
Ik heb nu een bed wat een hele stellage is. Ingebouwde nachtkastjes met lampjes, 3 lades welke in de ombouw vast zitten. We gaan deze dus niet verhogen. Ik kom 8 cm te kort en vind het prima. Mn man kan ook het bed verschonen en voor die 3 min durende controle, ga ik niet wekenlang met een trapje mn bed in en uit klimmen,.moet snachts 5x eruit in het donker om te plassen. Bij de vorige 3x eraf gevallen, het is wel.goed zo.
4 jaar geleden
Mijn broer heeft deze dingen voor ons gemaakt. Deze zetten we op de klossen en daar passen de poten van ons bed in.
Wij moeten ons bed wel verhogen, want de bovenkant van ons matras komt maar tot 58cm wat veel te laag is voor de kraamhulp 🙈. Door de klossen en de hulpstukken komen we straks op 91cm, dus dan moet er wel een krukje naast het bed voor mijn 1.58m haha 🤣

4 jaar geleden
Is je boxspring niet al hoog genoeg? Bij mijn vorige zwangerschap had ik m'n boxspring op klossen gezet maar kwam er na m'n bevalling niet meer op omdat t te hoog was waardoor we een matras op de grond moesten trekken en ik daar op gehecht ben... Nog veel minder arbotechnisch dan wanneer ik geen klossen onder m'n bed had gezet. Boxspring was volgens de norm net iets te laag, maar met klossen veels te hoog! Ga ze dit x er niet onder doen.