13 Reacties

één jaar geleden

Ik heb de tenen van sokken afgeknipt, en die om de beentjes heen geschoven. Wel die van mijn dochter van 6, die van mij zijn te ruim.

één jaar geleden

Ze verkopen online van die kniebeschermers en hulp dingen voor kruipen die je over de knieën heen schuift! Heb ze gezien op ali express

één jaar geleden

Gewoon een legging of een dunne linnen broek aandoen. Bij mijn zoontje schuurt dat niet. En in de schaduw houden. 🥵

één jaar geleden

In het gras houden of grondbox. Of een groot speelkleed op de tegels en dan 1000 x weer terug zetten op het kleed 😂

één jaar geleden

Hier heeft ie handen voeten kruipen ontdekt voor buiten op de stenen 😅

één jaar geleden

Reactie op W_P

Jaaa hier ook! Kon ze gewoon meteen 🤯🥳

één jaar geleden

Reactie op W_P

Hier ook! Net een kleine Mowgli 🤭

één jaar geleden

Ik ben vast een slechte moeder maar ik leg gewoon een fleecedekentje en wat handdoeken neer zodat ze daarop kan kruipen en als ze eraf gaat moet ze het zelf weten

één jaar geleden

Vandaag voor het eerst bij oma op de tegels (wij hebben gladde tegels, oma soort van kiezel) bij ons kroop ze en bij oma ging ze op handen en voeten! Denk stap dichterbij om te gaan staan haha

één jaar geleden

Wij hebben deze voor buiten in de tuin maar als ze ze niet aan heeft op handen en voeten "kruipen"

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Ik ben vast een slechte moeder maar ik leg gewoon een fleecedekentje en wat ...
Haha same hoor dus dan samen slechte moeders. Als ie het niet fijn vindt dan doet ie het niet toch 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Babymay22

Haha same hoor dus dan samen slechte moeders. Als ie het niet fijn vindt da ...
Heb het idee dat ze van die warme zweterige kniebeschermers ook niks gaat vinden dus ja

één jaar geleden

Wij leggen deze week een kunstgrasmat neer. Dus nog even wachten.