21 Reacties

3 jaar geleden

Kijk even de aflevering over kunstvoeding van de keuringsdienst van waren. Alle kv zijn gelijk in nummer 1. Daarna mogen ze maar nihil afwijken. Voor mij een eye opener!

3 jaar geleden

Ik heb biologische flesvoeding van Hipp. Biologisch heeft wel mijn voorkeur

3 jaar geleden

Ben fan van HIPP! Alle voeding is inderdaad bijna gelijk (zie aflevering keuringsdienst van waarde). Maar bijvoorbeeld de Albert Heijn huismerk bio babyvoeding schuimde bij mij ontzettend en klonterde. HIPP is hier perfect!

3 jaar geleden

Ik gebruik gewoon die van kruidvat

3 jaar geleden

Idd de aflevering van keuringsdienst is erg verhelderend. Wij gebruiken de nutrilon puur omdat het over al te krijgen is. En wij geen kruitvat of iets direct in de buurt hebben.

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook HIPP. Nutrilon wou ons zoontje niet eens drinken hij trok een heel vies gezicht erbij. Ik vond het zelf ook erg stinken dus kan me ook niet voorstellen dat het lekker zou zijn 🥲. Dit hebben we met HIPP helemaal niet. Hij drinkt zn flesjes graag leeg.

3 jaar geleden

Ik gebruik Hero classic. Op het kdv krijgt ze Nutrilon, we moeten even kijken of haar darmen dat wel fijn vinden.

3 jaar geleden

Reactie op Samstek

Kijk even de aflevering over kunstvoeding van de keuringsdienst van waren. ...
Precies dit!

3 jaar geleden

Na de aflevering van keuringsdienst van waarde overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat. Zoontje doet het net zo goed op Kruidvat en scheelt me bijna 10 euro per doos. De regulering is zo streng in de EU, alle fles voeding is goed! Verder ligt het ook zeker aan je kindje! Overigens heb ik beide zelf geproefd en het viel me op dat de Nutrilon voeding vele malen zoeter smaakte dan die van Kruidvat.

3 jaar geleden

Ik heb Hipp bio voeding

3 jaar geleden

Hier ook de hipp, ik vond dit hele fijne voeding en de meiden drinken het graag. 😊

3 jaar geleden

Ik heb ook Hipp ben er super tevreden over

3 jaar geleden

Zoontje krijgt nog borstvoeding, maar vorige 2 hebben etos eigen merk gehad. Etos is dichterbij dan kruidvat, anders was het misschien kruidvat geweest.

3 jaar geleden

Volgens mij is het eigenlijk allemaal hetzelfde. Die regels zijn zo ontzettend streng over wat er wel en niet in mag zitten dat er denk ik eigenlijk weinig verschil in zit. Misschien dat ze allemaal net een ander smaakje hebben.

3 jaar geleden

Hier Jumbo huismerk! Bevalt goed en makkelijk omdat je het altijd kan pakken tijdens de boodschappen doen.

3 jaar geleden

Bij mijn oudste Hero gebruikt. Prima voeding vond dat de voeding wel klonterde. Nu met mijn tweede AH babyvoeding. Eigenlijk ook na het zien van de uitzending van Keuringsdienst van waarde. Super tevreden en gaat zo mee met de boodschappen.

3 jaar geleden

Nutrilon bevalt hier prima vanaf dag 1

3 jaar geleden

https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001 Allemaal even kijken👍🏻 Wij geven nu voor de tweede keer Kruidvat en toevallig hebben beide nooit krampjes gehad. Ook een fijne bijkomstigheid 👍🏻

3 jaar geleden

Kruidvat en bevalt erg goed