15 Reacties

3 jaar geleden

Ronde bewaarbakjes van de zeeman. Zijn echt ideaal voor kleine hapjes. Ik doe er 30 of 40 gram in en dat past prima. Ik kan ze alleen online niet vinden. Je kan het ook in een siliconen ijsblokjesmaker met deksel doen. Dat heb ik zelf alleen nooit geprobeerd.

3 jaar geleden

Ik heb 2 verschillende hier vries ik de blokjes in. 1 ijsblokje is genoeg aan net oefen hapje.

3 jaar geleden

Deze daar doe ik ijsblokje in voor ontdooien en Als de kleine Meer eet om te bewaren of in vriezen

3 jaar geleden

Ijsblokjesvorm voor de oefenhapjes. Ideaal. Heb van een vriendin de tip gekregen om bewaarzakjes van de Hema te gebruiken als hij dadelijk echt een groentehapje eet https://www.hema.nl/koken-tafelen/meenemen-bewaren/vershoudbakjes/opbergdozen-0.25l---4-stuks-80810118.html

3 jaar geleden

Nu gebruiken we nog ijsblok bakjes (wel met silicone onderkant anders krijg je het er bijna niet uit!). En voor de grotere porties straks gebruiken we kleine plastic bakjes van de Hema. Hartstikke handig

3 jaar geleden

Ik maak ze nu in silicone ijsblokjesvormpjes en doe ze dan als ze bevroren zijn per groente soort in een diepvrieszakje om plek te besparen. Voor hierna heb ik soort gelijke bakjes als hieronder.

3 jaar geleden

Reactie op Wensmama

Ik maak ze nu in silicone ijsblokjesvormpjes en doe ze dan als ze bevroren ...
Die diepvrieszakjes zijn een goed idee! Dankje!

3 jaar geleden

Wij hebben deze!

3 jaar geleden

Deze gebruiken wij, ideaal vind ik ze

3 jaar geleden

Reactie op Rissie87

Ik heb 2 verschillende hier vries ik de blokjes in. 1 ijsblokje is genoeg a ...
Ik heb deze ook, ideaal!馃憣馃徏 daarna druk ik ze uit in een gewone diepvrieszak. Om te ontdooien, mee te nemen en op te warmen gebruik ik de voedingsbakjes van de Hema. Die kunnen in de magnetron en vaatwasser!

3 jaar geleden

Ik heb ienie mienie bakjes van de Ikea! En ook van zeeman.

3 jaar geleden

Reactie op Wensmama

Ik maak ze nu in silicone ijsblokjesvormpjes en doe ze dan als ze bevroren ...
Ja zo heb ik het gisteren ook gedaan nu nog even kijken of het werkt maar ik denk dat het heel handig is als het inderdaad werkt!

3 jaar geleden

Ijsblokjesmaker met een deksel. En dan eten uit een bakje van Nuby Bekijk N没by Lunch set- 4 kommetjes & 2 warmtegevoelige lepeltjes - 3m+ op: https://www.bol.com/nl/p/nuby-lunch-set-4-kommetjes-2-warmtegevoelige-lepeltjes-3m/9200000126148070?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze hadden wij gekocht. Achteraf wilde ik liever die van munchkin Bekijk Munchkin Love a Bowls- 10 delige schaaltjes/bakjes en lepeltjes set op: https://www.bol.com/nl/p/munchkin-love-a-bowls-10-delige-schaaltjes-bakjes-lepeltjes-set/9200000038959196?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Nuby lepeltje is al oranje door de worteltjes 馃ス

3 jaar geleden

Ik gebruikt ook ijsblokjes vorm, voor de fruithapjes en voor de groentehapjes heb ik kleine bakje bij bol besteld. Zijn er 8 en zitten dan op een trede. Ideaal!

3 jaar geleden

Reactie op AngRoos

Ik gebruikt ook ijsblokjes vorm, voor de fruithapjes en voor de groentehapj ...
Ja dit! en dan doe ik de dag erna de bevroren ijsblokjes samen in een grotere bak, kan ik de ijsblokjesvorm nog een keer gebruiken en is het eten luchtdicht verpakt馃憣