13 Reacties

4 jaar geleden

Ah dit heb ik ook gehad een paar weken geleden. De verloskundige gaf aan dat ik waarschijnlijk zwaar getild had oid. Nu is de blauwe kleur weer weggetrokken en ook niet meer pijnlijk. Sterkte ermee, hopelijk trekt het bij jou ook weer weg.

4 jaar geleden

Reactie op Bnice

Ah dit heb ik ook gehad een paar weken geleden. De verloskundige gaf aan da ...
Niks met striae of iets te maken dus? Of dat je huid het niet aan kan? Soms dan is het er, en sommige dagen niet. Alsof de baby dan ook anders ligt en er tegen aan drukt ofzo 😅

4 jaar geleden

Ik wil je niet bang maken maar... Ik kreeg dit ook en ik had een navelpiercing (wel er al rond week 15 uitgehaald), dat stukje huid voor t gaatje is geklapt door de spanning 😥 kan geen navelpiercing meer in.. ik wil je adviseren om de huid goed in te smeren met olie of iets dergelijks zodat de huid soepel blijft en niet uitdroogt. Dat is dus mijn fout geweest, mijn huid was uitgedroogd op dat stuk..

4 jaar geleden

Bij mij lijkt het niets met striae te maken te hebben. Dit is mijn tweede zwangerschap. Tijdens de vorige lag de placenta aan de voorzijde en heb ik geen last van mijn navel gehad. Ook geen striae trouwens. Soms merk ik dat als ik mijn dochter verkeerd til ik weer een beetje een blauwe vlek bij mijn navel krijg. Maar die trekt wel weer weg.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook! Nu 33 weken. Ik til niet zwaar of doe niet gek. De verloskundige gaf aan dat het gewoon komt omdat je buik groeit en er veel druk op je navel kan komen te staan… Volgens mij kan je er vrij weinig aan doen….

4 jaar geleden

Reactie op embeetjex

Ik wil je niet bang maken maar... Ik kreeg dit ook en ik had een navelpierc ...
Dat smeren doe ik inderdaad ook twee keer per dag. Sneu van het stukje huid bij jou.

4 jaar geleden

Ik heb dat ook zo rond de navel, ik denk bij mij wél striae. Ik zie ook dat mijn buik rood is, vanwege zware buik denk ik.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook, ik dacht striae..🙈🙈

4 jaar geleden

Het is echt blauw alleen, voelt beetje beurs van binnen. Misschien toch teveel m’n buikspieren ofzo aangespannen, I don’t know. Zal er op letten. M’n huid is nog heel, en smeer 2 x per dag in, dus hoop echt dat striae me bespaard blijft🙈 gelukkig ben ik niet de enige!

4 jaar geleden

Heb dit ook al een paar weken en navel nog naar binnen. Verloskundige zei bij mij idd ook dat door de groei van de buik de huid wat dunner is

4 jaar geleden

Reactie op nikki1993

Het is echt blauw alleen, voelt beetje beurs van binnen. Misschien toch tev ...
Smeren kan het helaas niet voorkomen🙈 als t echt beurs ook voelt, zou t geen navelbreuk kunnen zijn? 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Paige

Smeren kan het helaas niet voorkomen🙈 als t echt beurs ook voelt, zou t ge ...
M’n huid voelt beetje beurs. Ik was ook bang voor navelbreuk maar geen idee hoe ik dat herken.. moet volgende week pas naar de verloskundige..

4 jaar geleden

Reactie op Ninosmom

Heb dit ook al een paar weken en navel nog naar binnen. Verloskundige zei b ...
Ja, hier ook. Kreeg ook dit antwoord van mijn VK.