41 Reacties
4 jaar geleden
Jémig wát een verhaal zeg!
Hoe slordig ook van die vk...
Heel veel beterschap gewenst!🤎
4 jaar geleden
Jeetje wat een nare tijd. Herken mezelf wel een beetje hier in. Ook ik kreeg 2 weken geleden hevige buikpijn en de verloskundige kon het niet plaatsen. Door gestuurd naar het lumc en in het lumc savonds laat weer naar huis gestuurd met “buikgriep”. Het werd s’nachts erger en erger en ik gilde het uit. Het geboortehuis s’ochtends weer gebeld en mocht weer komen. Na een echo en mri inderdaad ook een blindedarmontsteking. 2 prikken gehad voor de longrijping. controle’s gehad voor de baby en daarna geopereerd. De volgende weer naar huis. En voel me nu eindelijk weer een beetje oke..
4 jaar geleden
Reactie op maryam53
Jeetje wat een nare tijd. Herken mezelf wel een beetje hier in. Ook ik kree ...
Ah gelukkig voel je je ook weer een beetje oké! Wat een spanning heb je dan hè en voor jezelf maar ook zeker voor de kleine ze zijn wel echt super lief in het lumc ben blij dat ik daar terecht ben gekomen!
Hoe hebben ze je geopereerd kijk operatie? 🥰
4 jaar geleden
Wat een vreselijke prutsers .. ik heb soortgelijk ervaring met galblaas (galstenen) gehad.. heel veel beterschap, neem je tijd voor het herstel! Een vriendin van mij heeft dit twee manden terug gehad, is te snel gaan bewegen etc, zit nu met een interne open wond te kijken die opnieuw geopereerd moet worden..
4 jaar geleden
Reactie op Sophias
Ah gelukkig voel je je ook weer een beetje oké! Wat een spanning heb je dan ...
Ja inderdaad een kijk operatie. Ik vond het inderdaad heel spannend wat betreft de kleine. Een operatie terwijl er een kleine ik je buik zit is een gek idee. personeel is daar inderdaad super lief. Ik ga daar ook bevallen.
4 jaar geleden
He gatver wat een ellende. Fijn dat je nu kan herstellen en nu nog kan genieten van jullie kleine.🍀
4 jaar geleden
Jeetje, wat een pech! Spoedig herstel gewenst! 🍀
Ik heb ook een blindedarmontsteking gehad (toen 23 weken en 4 dagen, nu 28 weken). Aan de kijkoperatie heb ik 3 littekens overgehouden. Die bij m’n navel is vreselijk… Sinds een paar dagen zo’n last. Bij opstaan en draaien in bed heb ik het gevoel alsof m’n huid van binnen scheurt. De assistent chirurgie belde 2 weken terug nog en zei dat het nog weken kon duren. Twijfel zo of ik toch ziekenhuis of huisarts moet bellen.
Herken jij dit van voor je tweede operatie?
4 jaar geleden
Jeetje wat een nachtmerrie. Ik ben zelf met 15w met spoed aan m'n blinde darm geopereerd. Ontstekingswaarden 213, 4dagen antibiotica infuus nadien en net Ontstekingswaarden 142 naar huis gestuurd met dat het verder zou zakken. Begin mij nu pas weer oke te voelen, de afgelopen maand 4x bloedonderzoek gehad omdat ik zo min bleef.. daarvoor al aangegeven bij vk maar die deed het af als het hoort erbij. Aantal weken later toch naar de huisarts gegaan. Die nam het wel serieus en heeft dus uitgebreid lab onderzoek aangevraagd. Ontstekingswaarden waren nog steeds verhoogd. Elke week opnieuw onderzocht. Ook alle orgaanfucties gecheckt ed. Er kwam niets geks naar voren behalve die te hoge ontstekingswaarden. Deze waren afgelopen vrijdag eindelijk gezakt, zit nu op 27.
Nog steeds boven de 10 dus. Maar over longrijping of vroeggeboorte is bij mij niet gesproken. Ik ben wel erg blij dat ik mij eindelijk wat fitter voel.
4 jaar geleden
Reactie op Michele90
Hier hetzelfde qua litteken. Die bij m'n navel is meest pijnlijk en lelijk ...
Stom, hè?! Ik vind het bij mij ook niet heel mooi. Had liever gehad dat ze m’n navel konden sparen. Daar komt zoveel druk op met die groeiende buik… niet zo handig.
4 jaar geleden
Wat een verhaal joh! Rollercoaster!Phoe! Ik hoop dat je nu inderdaad kunt gaan herstellen en genieten.
4 jaar geleden
Jémig wát een verhaal zeg!
Hoe slordig ook van die vk...
Heel veel betersc ...
Dankjewel
Ja ben ook meteen over gestapt.
Wilde eerst een Thuis bevalling maar voelde me zo niet serieus genomen door hun…
Plus ze willen alleen met 1 ziekenhuis samen werken waar ik dus absoluut niet heen wil
4 jaar geleden
Reactie op Cocojara
Jeetje, wat een nare tijd heb jij achter de rug!
Hoop dat het probleem met ...
Dankjewel voor je berichtje 💙
Ja ik hoop het ook is echt alles behalve genieten van m’n zwangerschap zo op deze manier
Heb sinds die eerste keer een nieuwe verloskundige en had haar ook gebeld de dag dat ik naar het ziekenhuis moest
Ze reageerde heel anders echt zo fijn 🥰