Onze zoon is bijna 1 jaar, en hij is eigenlijk altijd heel makkelijk, behalve de laatste week, hij wordt gewoon continu boos, begint te “grommen” als het hem niet lukt of als hij zijn zin niet krijgt. Waar hij eerst altijd heel rustig in een winkelwagentje zat, begint hij nu te huilen en wordt hij boos.
Ik herken het en is normaal. Ik leg het altijd zo uit: je kind zijn hoofd denkt ik kan het, ik wil het. Maar het lijf kan het nog niet. Dat levert zo een frustratie op, die een kind nog jiet kan relativeren. SUCCES ermee want kan best wel stressvol zijn
Ik herken dit heel erg, mijn dochtertje van bijna 11 maanden is heel erg gefrustreerd ze wil alles maar niet alles lukt der!. Ze wil zich zelf meestal geen en weer slingeren en heel hard schreeuwen en huilen dit is erg stres vol meestal zeg ik haar in de box dan weet ik dat ze veilig is en laat ik haar even uit razen zodat de emmer bij mij ook niet over loopt meestal na 5 min kom ik terug bij der en kijk ik hoe het met der gaat. Is dit misschien een optie voor jou zelf zodat je kindje Leert dat
Het soms even niet anders kan ?
Ik herken dit heel erg, mijn dochtertje van bijna 11 maanden is heel erg ge ...
Ja ik probeer er ook niet te veel aandacht aan te geven.. pas als hij echt overstuur is. Maar ik ken dat gewoon totaal niet van hem.. heel frustrerend als niks goed is.