8 Reacties

één jaar geleden

Sorry, de vraag. Iemand die dit herkent? En of dit normaal is?

één jaar geleden

Ik herken het en is normaal. Ik leg het altijd zo uit: je kind zijn hoofd denkt ik kan het, ik wil het. Maar het lijf kan het nog niet. Dat levert zo een frustratie op, die een kind nog jiet kan relativeren. SUCCES ermee want kan best wel stressvol zijn

één jaar geleden

Herken het zeker! Denk dat het een fase is en zoals krista het zegt, succes want het is zeker weten stressvol!

één jaar geleden

Ik herken dit heel erg, mijn dochtertje van bijna 11 maanden is heel erg gefrustreerd ze wil alles maar niet alles lukt der!. Ze wil zich zelf meestal geen en weer slingeren en heel hard schreeuwen en huilen dit is erg stres vol meestal zeg ik haar in de box dan weet ik dat ze veilig is en laat ik haar even uit razen zodat de emmer bij mij ook niet over loopt meestal na 5 min kom ik terug bij der en kijk ik hoe het met der gaat. Is dit misschien een optie voor jou zelf zodat je kindje Leert dat Het soms even niet anders kan ?

één jaar geleden

Reactie op Doenssx

Ik herken dit heel erg, mijn dochtertje van bijna 11 maanden is heel erg ge ...
Ja ik probeer er ook niet te veel aandacht aan te geven.. pas als hij echt overstuur is. Maar ik ken dat gewoon totaal niet van hem.. heel frustrerend als niks goed is.

één jaar geleden

Mega herkenbaar!!! Moet er ook ff aan wennen, normaal easy peasy en altijd alles goed en nu wordt ze zo snel boos, gaat ze echt krijsen 🙈

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Boos is ie niet perse maar dat grommen. Jeetje, alsof we een beer in huis hebben😂

één jaar geleden

Reactie op sbf1712

Ja ik probeer er ook niet te veel aandacht aan te geven.. pas als hij echt ...
Het is ook heel frustrerend maar gelukkig is het maar een fase good luck en je kunt dit super mama 🍀❤️